Gość lukas3112 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Jak w temacie.wczoraj sobie leciałem ze 100 i nagle nie idzie,mowie swieca-moze kabel se spadł,podnosze a tam plyn chlodniczy,tylko na jednej swiecy i kabel wn dostaje przebicia.Wysuszylem i normalnie przez dziesiec minut,potem znowu pelno plynu jakos na trzech garkach dojechalem do domu.Zastanawiam się czy to nie uszczelka pod głowicą,ale temperatury jakiejs wysokiej nie lapie,nie dymi.Silnik 1.6 ds mial ktos moze taki przypadek:?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 może jakiś zakichany węzyk leje minimalnie i Ci robi prysznic na kablach albo wali z chłodnicy na wydech paruje i skrapla się i siada na kablach no chyba że masz w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas3112 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 w srodku i w tym caly problem,ale czy to mozliwe zeby bylo az tak malutkie pekniecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 nie chcę Cię martwić ale zacznij szukać nowej głowicy,prawdopodobnie pękła i płyn przedostaje się do komory świecy,kiedyś się już z tym spotkałem tylko że w innym samochodzie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 jak byś założył inne kable to to mógłbyś zobaczyć te gniazda na zapalonym silniku. aluminium jest spawalne - najlepiej metodą TIG. tylko czy w ten mały otwór uda się wepchnąć palnik i pospawać. powodzenia w testach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas3112 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Ciśnienie na kazdym garze po 12 atmosfer,szał jak na takie stare auto.Ciekaw jestem jak ta głowica ma byc peknieta skoro po wierzchu niema nawet sladu wycieku a wewnatrz jest tuleja dookola swiecy.Jutro zwale dekiel zaworów to moze cos mi sie uda wymyslic. : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 a jak otworzyles maske na zapalonym silnku nie widziales jakesj mgielki wody bijacej do gory?wiem ze kolo pompy wody jest taki wezyk on lubi przykrachciec, moze bije ta woda jakos do gory i odbija sie omaske i akurat pada na swiece, wiem tez ze np u mnie w dwulitrowej mam kolektor ssacy ogrzewany ciecza ,i tam mialem wyciekmiedzy blokiem a kolektorem,tez moze byc takie ze bije jakos niefortunnie do gory ten plyn, w kazdym razie szykuje ci sie wydatek ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas3112 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 dzis jade zwalic glowice,zobaczymy co dalej???????????? [ Dodano: Wto 23 Cze, 2009 17:18 ] Po probach cisnieniowych okazalo sie ze głowica ma nieszczelnosc wiec pojdzie na wage a trzeba bedzie poszukac nowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.