Gość strzpe Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam koleżanki i kolegów na forum Nie ukrywam z jestem nowy zalogowałem sie bo potrzebuje pomocy. Oto opis mojego problemu z autkiem: w trakcie jazdy wciskam pedał gazu do spodu (przy 2500-3000 orotów) auto nie przyśpiesza tylko szarpie. Jak wciskam gaz powoli to jeszcze jakoś jedzie ale też szarpie na większych obrotach. świeci pomarańczowa kontrolka check engine (błąd 0500 czujnik prędkości) w serwisie gość usunął błąd i powiedział ze to nie jego wina i ze mam problem z przepustnicą (wymieniłem na inną używaną) po zmianie przepustnicy wykonałem procedurę z naciskaniem gazu i lekko się poprawiło ale dalej jest to szarpanie. Jak ktoś wie co to może być albo miał coś podobnego to proszę o rady. dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Mój ojciec ma coś podobnego - póki co nic z tym nie robił. Ma zamiar jechać na serwis na początku lipca. Daj znać jak się z tym uporasz. Powodzonka!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Przepływomierz ? :036: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzpe Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Dzięki za zainteresowanie w tak szybkim czasie:) Też podejrzewam przepływomierz ale jak byłem w serwisie to nic o tym nie było mowy. Nie jest to tania część i wolał bym mieć pewność że to wina przepływomierza a nie czegoś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damwes Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 tez mialem problem z almerka rok 2000 n16 1.5 obroty skakaly do 200 i gasla i miala slabego kopa a bledu nie wywyalalo a przyczyna byl sensor od przeplywomierza kupilem nowy za 200 zl z gwarancja na rok i tylko go zmienilem i od tej pory chodzi jak z fabryki po prostu w starym nie bylo opornika tego drucika a wnowym jest:) wiec odkrec go i zobacz czy jest ok i tam sa bardzo nietypowe sruby gwiazdki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzpe Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Tak wygląda mój przepływomierz. miema tam zadnego opornika a czy powinien to niewiem niewidać tam śladów po nim. Jak to taki sam model przepływomierza to bym sobie założył ten opornik i powinno być ok Chyba ze to całkiem inne przepływomierze są. Wystarczy sam drucik założyć czy musi być jakiś konkretny opornik o jakiejś wartości?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Jeżeli tam powinien być opornik to zadaj sobie pytanie gdzie on jest, jedyna droga od przeplywki prowadzi do silnika… A tak poważnie to zmierz napięcie na przeplwce. Ja miałem walnięty przeplywimierz a specjalista w ASO twierdził, że przepływka jest ok. wymieniłem przepływke i od razu lepiej ciągnie z samego dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Przeplywke masz bez termistora ponieważ w tym roczniku ( 08.2000) jeszcze go do niej nie montowali.Termistor był montowany na rurze dolotowej przed filtrem powietrza i nazywa się to "czujnik temperatury zasysanego powietrza". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Jest jak mówi kolega logis i damwes. To będzie raczej wina tylko "czujnika temperatury zasysanego powietrza". Też jestem po jego wymianie dwa dni temu. Jak ci się chce to możesz odkopać mój post - jakie miałem objawy. Myślę, że masz dokładnie takie same. Wymienić czujkę i po sprawie. Moja alma jest o przedwczoraj jak żyleta. Citroeny saxo i Renaulty clio są nie są mi straszne Nie wszystkie oczywiście. Nawet skuter mnie pod górę wyprzedził wtedy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damwes Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 tak brakuje ci wlasnie opornika mam taki sam model i tez nie bylo go a kupilem nowy za 200 zl wymienilem i chodzi jak nowy obroty nawet nie drgna i ma kopa jak nigdy:) raczej to bedzie napewno to tylko szukaj po numerach nowego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 tak brakuje ci wlasnie opornika mam taki sam model i tez nie bylo go a kupilem nowy za 200 zl wymienilem i chodzi jak nowy obroty nawet nie drgna i ma kopa jak nigdy:) raczej to bedzie napewno to tylko szukaj po numerach nowego:) ja tez nie mam opornika, a przeplywka jest nowa i pracuje poprawnie. na starej tez nie mialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damwes Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 moze i masz racje wiesz ja kupowalem na ebayu w anglii i moze wszystkie sa z opornikiem fabrycznie a kupowalem na podstawie nr przeplywomierza a stary byl bez a innych nie widzialem ale najwazniejsze ze dziala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moses Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 czesc. mam podobny problem z moja almerka. czy ktos moglby mi w prosty sposob albo na zdjeciu pokazac gdzie znajduje sie ten przeplywomierz i przeplywka bo w instrukcji nie ma tak szczegolowych informacji. jestem poczatkujacym kierowca wiec prosilbym o prosta odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 przeplywomierz i przeplywka to to samo, znajduje sie w rurze prowadzacej z filtra powietrza do silnika, zaraz za filtrem, kawalek rury ze zlaczem eletrycznym:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzpe Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Sytuacja wygląda następująco. podjąłem sie czyszczenia przepływki (osobiście nie polecam) po czyszczeniu jeszcze gorzej. Auta nie da sie utrzymać na obrotach, gaśnie po 2 3 sekundach. Odpiołem ją i śmigam bez niej ale auto się kręci tylko do 2500 obr., świech check engine i strasznie jest zmulone. Zamowiłem już część będzie gdzieś za tydzień i zobacze co to sie stanie mam nadzieję ze wszystko będzie ok. I tutaj jeszcze jedno mam pytanie do was. Co robić jak założę już nowy przepływomierz? Czy trzeba robić jakąś adaptacje tak jak w przypadku przepustnicy czy wystarczy tylko założyć. A może jest jakiś sposób (procedura) żeby ta część się dopasowała do reszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iskierka Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Zamowiłem już część będzie gdzieś za tydzień Jak mugł byś podać adres sklepu , to będe wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Czy trzeba robić jakąś adaptacje tak jak w przypadku przepustnicy czy wystarczy tylko założyć. A może jest jakiś sposób (procedura) żeby ta część się dopasowała do reszty? Jest plug'n'play - montujesz i jedziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzpe Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jak mugł byś podać adres sklepu , to będe wdzieczny część zamówiłem w salonie nissana AUTONIX Rejtana 67, 35-959 RZESZÓW (0-17) 852 47 94 zapłaciłem 300 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iskierka Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 dzięki [ Dodano: Pon 29 Cze, 2009 21:14 ] A czego szukac w mojej almie ? Uciekly koniki , spadek mocy ale obroty ruwne , jak przyśpieszam to po wyrzej 3000 wmiare , ale około 4300 szarpnięcie jak by się dusił . Na 5 biegu to tylko na prostej . Przy zimym silniku jak ruszam to kangurki strzelam :diabel: . Stało się tak jak popędzilem autko 160 po autostradzie przez ok.godzine. Są chwile że mu sie poprawia . Jakies pomysły? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzpe Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 No i proszę nowy przepływomierz założony i wszystko hula jak należy. Dziękuję za zainteresowanie i za pomoc. Mam nadzieje ze pomoże to innym którzy maja taki lub podobny problem z autkiem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes41gt Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam wszystkich uzytkownikow, jestem tu nowy;) Od dwuch lat walczylem z podobnymi problemami jakie tu opisaliscie, po koleji wymianiano mi wszystkie czujniki(przeplywomierz powietrza, czujnik temperatury zasynanego powietrza, sondy lambda...) i nic nie pomagalo a komputer nic nie pokazywal dopiero ostatnio udalo mi sie to naprawic i autko dostalo nowego zycia, poprostu to jes szok ile to auto ma mocy jak jest wpelni sprawne:) Ostatnio pokazal sie nowy blad "Polozenia czujnika walu" zostal on wymieniony na oryginalny, japonski(zamienniki niezdawaly egzaminu,auto dalej zle chodzilo) i wszystkie problemy sie skonczyly:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedzikooo Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 a ile cie wyniósł pln taki orginalny japonski czujnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes41gt Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Wszedzie gdzie sie orjetowalem to kosztowal ok.400zl nawet na allegro. Ale paradoksalnie z samochodem robili mi u dilera "reno" w żywcu i zalatwili mi taki czujnik za 210zl choc drugie tyle zwzieli za robote. Nawet obrotomierz sie naprawil bo wczesniej wskazowka skakala a niechodzila plynnie. Cena tego czujnika jest spora temu lepiej wymieniac go u mechanika bo jesli charakterystyka pracy samochodu sie nie zmieni zawsze mozna powiedziec ze niechcesz tego czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.