Gość Mqan25 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam przymierzam się do swapu silnika z 1.3(60KM) na jakiś mocniejszy przynajmniej 140KM z turbo mam odpowiednie zaplecze techniczne ku temu (garaż z kanałem, wyciągarka, narzędzia) jaki silnik polecali byście mi najbardziej i jakie prace z zawieszeniem były by opcjonalnie wymagane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 nie chce cie zniechecac ...ale wymiana silnika z 1.3 wiaze sie z wymiana osi napedowych no i caly zawias nowszy i heble ...poza tym czy twoja buda nie jest juz na tyle zardzewiala ze wytrzyma taka moc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mqan25 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 jestem przygotowany na masę roboty a zawieszenie i tak jest do wymiany wiec wolę dołożyć parę groszy i zrobić sobie porządnie słoneczko. Co do budy to jest w stanie praktycznie idealnym jedynie małe ryski i nadkruszone progi ale to i tak będzie robione tylko kupie butle z CO2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misioor Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 ostatnio kumpel kupił n14 gti za 3000 pln i nawet w niezłym stanie,więc nie wiem czy jest sens bawic sie w swapy w twoim przypadku, chyba ze lubisz podłubac przy aucie ichcesz miec niepozorengo killera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mqan25 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 no to teraz czeka mnie szukanie tego silnika dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SisaSlisditle Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Tandemové zoskoky su v podstate mladym sportovym konceptom . Prvy zoskok s dvoma sportovcami na jednom padaku sa uskutocnil v roku 1977. Nasledne sa zacal vyskum padakoveho systemu pre tandemový zoskok. Prvy tandemovy zoskok na novo vyvinutom systeme sa uskutocnil v roku 1983 a v roku 1987 bol patentovany prvy tandemovy padak Strong dual Hawk system. Pred objavenim tandemoveho padaku smeli vyskusat parasutizmus iba trenovani sportovci s vycvikom na zoskoky. Dnes je situacia odlisna a tandemovy zoskok je najbezpecnejsou a najlahsou cestou ako skusit I zazit volny pad. Nie je k tomu potrebna ziadna lekarska prehliadka ani specialny kurz . Priprava na tandemový zoskok trva asi 20 minut. Pri tandemovom zoskoku ma na sebe instruktor padak pre dve osoby. Pasazier tandemoveho zoskoku ma na sebe specialny postroj , pomocou ktoreho je priviazany k tandem instruktorovi. Tandemove zoskoky sa mozu vykonavat najmenej z vysky 2,5km nad zemou. K tomu pouzivame dobre aeroplany ktore do takej vysky vyletia. jeden z nich je napriklad Let L410 Turbolet, ktory pouzivame aj my. typicka vyska tandemoveho zoskoku je 4000m . z tejto vysky je dlhy volny pad pri tandemovom zoskoku asi 50 sekund, potom instruktor rozprestre tandemový padak. Na tandemovom padaku trva let po pristatie asi 6 minut. landing je mierne, bez narazu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.