Gość fialek1987 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 mam n15 z 96 roku 2.0 wolnossacy pali mniej wiecej tak miasto - 8 l trasa - 5 do 5.5 (srednio z wyprawy nad morze) mieszane - 6 l (to jest srednia z trasy od domu do szkoly z okolo 15 min jazdy po miescie) w dodatku mam pytanie czy uzytkownicy tego silnika maja wrazenie ze silnik " budzi sie" po przekroczeniu 3 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 fialek1987 taaa, ciężko to nazwać budzeniem bo rakieta to to nie jest ale po 3 tyś coś tam jakoś ciągnie. Ale nie wariuj za bardzo z dużymi obrotami bo uszczelka pod głowicą padnie. A spalanie to tak jak piszesz, mnie nawet po moich wyliczeniach to w mieście około 10l wyszło, no ale ja mieszkam w mieście 1000 czerwonych świateł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ten silnik nie budzi się nigdy A powyżej 3k obrotów tylko się przeciąga zeby nieco powyżej 4 przewrócić się na drugi bok Osiągów brak a przyśpieszenie mamy lepsze niż polonez tylko dzięki krutkiej skrzyni:D Co do spalania to dokładnie jak piszesz - w mieście musi wypić zwłaszcza w korkach, ale za to trasy sa bezstresowe. Poza tym ten silnik pojedzie z awarią 3/4 osprzętu i elektroniki więc jest bezstresowy i idiotoodporny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fialek1987 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 a ile udalo wam sie wyciagnac swoimi diselkami? mi sie udalo ponad 175 i nie bylo to z gorki!!! fakt ze prosta byla odpowiadajaca dlugosci 5 lotnisk ale sam tyle polecial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilhsx Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Rada z tą uszczelką widzę dobra szkoda że swoim 4 dni pojeździłem od zakupu i właśnie jest w warsztacie. Szlif głowicy zmiana uszczelki itp. No i dodatkowo hamulce i zawias do zrobienia i zobaczymy co z tego wyjdzie. Szkoda że tylko tyle koni. Nie myśleliście jakoś coś z niego więcej wyciągnąć w jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 a ile udalo wam sie wyciagnac swoimi diselkami?mi sie udalo ponad 175 i nie bylo to z gorki!!! fakt ze prosta byla odpowiadajaca dlugosci 5 lotnisk ale sam tyle polecial Nie uwierze:P Max katalogowy tego modelu to niecałe 160. Ja leciałem 155-158 i już dalej wskazówka od obrotowmierze snie chciała się bujnąc - było trochę ponad 4k obrotów. Co do wycisnięcia z niego czegoś więcej to jakoś podobno się da ale nie wiadomo jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fialek1987 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Mlody666, mam swiatkow na to zdejmij tylko przewod recyrkulacji spalin i da rade tyle poleciec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 kamilhsx ja myślę aby coś zakombinować, ale brak funduszy, nikt jeszcze nie szedł w wydech. Właśnie jak tylko będę miał kasę to zamierzam wstawić nowy z kwasówk, wywalić kata i środkowy a zamiast ostatniego wstawić jakiś od większego silnika aby czarny dym zbierał. Oczywiście średnica wydechu 2,5" (ale to się zobaczy może będzie tylko 2,25") oraz mniej tych cholernych zagięć pod kątem 90 stopni. Kolektor wydechowy chcę zostawić, bo jest to 4-2-1. Może coś tam w dolocie zmienić. Lipa trochę, nie ma za bardzo pola popisu, dasz za dużo paliwa i za bardzo będziesz cisnął to uszczelka się wysra :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Przy tych silnikach nie ma katalizatora Najszybsze jest usunięcie EGR ale w CD20E podobno moze to spowodować zapalenie sie checka. Poza tym to prawie nic nie daje - troche lepszy dół patrząc na wyniki kolegów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Mlody666 no fakt troszkę się zapędziłem, no ale jak by nie patrzył jest tam trochę tego co blokuje przepływ spalin. Więc fajnie był by to rozluźnić. Od razu jestem świadomy że jakichkolwiek przyrostów nie oczekuję, no ale zobaczymy co to będzie. Poza tym ja mam inaczej niż w almerach, nie mam żadnej elektryki przy silniku, mam zwykłą pompę na pasek, jedynie co w niej jest elektryki to zawór odcinający paliwo. A gaz mam na linkę a nie tak jak u was potencjometr. EGR mam już dawno wywalony. Jeszcze troszeczkę obstawiam dolot, ale to też takie tam, a poza tym zastanawiam się co można zrobić z odmą, bo kolektor ssący zaciąga ciepłe powietrze z silnika i czasami mam wrażenie że zaciąga z olejem (troszkę mokro robi się przy wężyku oraz tym czarnym grzybku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Tez zastanawiałem się co można zrobić w tym silniku zeby lepiej szedł ale po kosztach to nie ma za bardzo pola do popisu - a konkretnej kasy w 12'sto letnie wuto wkładał nie będe bo to bez sensu. Z wydechem też trzeba uwazac zeby sie za głośno nie zrobiło bo to jedna z rzeczy którą sobie poki co chwalę przy tym silniku - jak na wolnossący to cichutko jest. No coż jak zrobisz to się pochwal co z tego wysło. P.S. Kiedys gdzies w necie widziałem alme CD20E która miała 100km ale jak to było zrobione to już właściciel się nie chwalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fialek1987 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 P.S. Kiedys gdzies w necie widziałem alme CD20E która miała 100km ale jak to było zrobione to już właściciel się nie chwalił 100 wyciagnal z wolnossacego? ja wiem ze po zmianie parametrow mapy w pompie i odlaczeniu EGR mozna do 90 uzyskac... no a przeciez wydech z tego co u siebie widzialem jest prawie prosty z 1 tlumikiem wiec raczej nie znajdziesz tam 10km... w dolocie jak tez nic nie zwojujesz bez turbo... moze by zadzialalo to co kumpel w swoim civic 1.25 zrobil tzn zdjal filtr i opial wlot rajstopa ale moje 75 japonskich patataji mi wystarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 A czy lepiej z tym silnikiem jeździć hamując nim ?? w celu zaoszczędzenia paliwa, czy i tak i tak pompa leje paliwo (w małej dawce) mimo wysokich obrotów po odpuszczeniu gazu i hamowaniu silnikiem ?? bo w manualu nic się nie doczytałem i w sumie nie wiem jak to jest z tym silnikiem. :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fialek1987 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 ja jezdze na silniku kiedy tylko mam okazje tj w korkach na 1 biegu, w trasie za tico, gdy widze przed soba zapalajace sie czerwone lampki na samochodach przede mna... poniewaz jak w kazdym silniku z wtryskiem (a wszystkie diesle sa takie) przy hamowaniu silnikiem pobierana jest i tak minimalna dawka paliwa (tyle co na biegu jalowym) ale napewno jest to mniej niz normalnie (zwlaszcza ze masz mechaniczna pompe paliwa w swoim 2.0 sunny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 fialek1987 czyli tak jak myślałem, nic to nie daje, podejrzewam że przy hamowaniu silnikiem z wyższych obrotów, ta minimalna dawka która jest podawana pomnożona przez ilość obrotów jest większa niż ta która jest wtryskiwana na biegu jałowym. Pozazdrościć tylko skodom i vw że mają odcięcie paliwa przy hamowaniu silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fialek1987 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 nie ma czegos takiego jak calkowity brak paliwa... nawet w vw... [ Dodano: Wto 23 Cze, 2009 20:32 ] a paliwo u ciebie i tak nie bedzie leciec ciurkiem przy zamknietej przepustnicy nawet u mnie przepustnica sie zamknie po chwili a u ciebie natychmiast po odpuszczeniu gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.