Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Zamulona almera, brak mocy, co to może być?


tomkek1912
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję serdecznie za poradę


Obdzwoniłem kilka warsztatów, cena za samą robociznę waha się od 250 do 450 zł

Sprzęgło znalazłem firmy ASHIKA za 370 zł

Chyba dobra cena ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewertuj forum i zobacz co polecają forumowicze. Mi ta nazwa nic nie mówi, ja zakładałem sachsa, przejachałem z 70tys i nie było problemu. Wymień też uszczelniacz na wale za jedną robotą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ze jak żarówka sie przepali od stopu auto tez traci moc glownie chodzi tu o benzyniaki n16 (chodz nie kazda almera zamula sie po stracie swiatła stop) a co do usterki w aucie mediolan8 to tez obstawiam sprzegło

Edytowane przez jacek22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Sachs chcą 570 zł, dzięki za porady


Jestem już po wymiane sprzęgła, wymieniono mi na sprzęgło AISIN, poprawa jest ale szału nie ma dalej z przyspieszeniem, może dalej jest gdzieś przyczyna, typu Przepływomierz, Silnik Krokowy, Sonda Lambda ... hmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość misiek1981

witajcie koledzy!! od pewnego czasu jestem posiadaczem nissana almery n16 1,5bezn rok 2001...po zakupie wymienilem:

-swiece

-przekaźnik pompy pali ten na przednim slupku strona kierowcy bo miał problem z zapaleniem jak sie nagrzał

-olej fitry

-sonde lambda przed katalizatorem

-czujnik położenia wału

i miało byc niby lepiej ale niestety nie pomogło

denerwuje mnie brak mocy niby 90KM a zbiera sie jakby połowa zdechło

 

ostatnio pomierzyłem cisnienie

na 3 garach 12,5 na 4 garze 11,5 

zawory klekoczą na zimnym silniku chyba ze sie mylę i moze to łancuch hałasuje

wczoraj wywaliłem katalizator wstawiłem emulator sondy lambdy za katalizatorem bo wywalało check i bład był p0430 czy jakos tak chodziło o katalizator

nieiwiem czy teraz sie nie zapali za jakis czas.

dalej sie muli.

niewiem gdzie szukać przyczyny???

chyba na giełdzie rozejrzeć sie za czymś nie japońskiem ;)

za wszelka pomoc bedę wdzieczny


szukałem wcześniej na forum  informacji na ten temat więc serdecznie dziękuję moderatorowi za podłaczenie tematu do tego co już przeczytałem wcześniej.

czyli nadal nic niewiem.

kupię z piątkę benzy i podpale grata najlepsze rowiązanie.dosc inwestycji

Edytowane przez misiek1981
Temat połączony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podparty zawór/zawory

Kompresje na trzech masz nominalną, 4 zaniża ale w granicach normy (10%) - zmierz ciśnienie sprężania z olejem, prawdopodobnie to co wyżej napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry moze ktos pomoze mi tutaj. Moj problem z almera 1.5 benzyna nr.silnika to QG15. Auto kupione z niemiec troche lepiej niz rok temu ,pewnie niemiec plakal jak sprzedawal.auto jest z 2001 r . I tak na niemieckim paliwie bylo wszystko pieknie, moze szybkie nie bylo ale nie mialem wczesniej takiego malego silnika wiec powiedzialem dziewczynie ze wszystko gra . Bo almere kupilismy dla niej jako 1 samochod.I teraz tak 1 tankowanie w Polsce I odrazu zapalila sie check. Pojechalem na diagnoze wyszlo ze sonda I kazali mi lac lepsze paliwo .kilkaktotnie kasowalem ten blad z sonda, az kolejny mechanik powiedzial ze kat . Dobra, kat wylecial z samochodu okazalo sie ze jest on w swietnym stanie ale ok brak kata moze wiecej mocy . Guzik prawda . Przeczytalem na forum o czyszczeniu przepustnicy . I troche po przestawialem te 2 male srubki , przepustnice mam na linke. Auto zaczelo szalec. Ale dzieki forum jakos udalo mi sie ustawic ze auto chodzilo w miare . 2 tygodnie temu skończył się rozrusznik i zabrałem się za wymianę przy okazji Wymieniłem również świeca i odłączyłem akumulator na ponad 5 godzin Po ponownym podłączeniu akumulatora Samochód nie miał wolnych obrotów ani siły wejść powyżej trzech tysięcy obrotów jakoś dojechałem na diagnozę elektryk powiedział że sonda nie żyje jako jedyny z tych wszystkich co badali ją po wymianie miało być wszystko OK lecz nic się nie zmieniło autko ładnie odpala lecz na 15 sekund i gaśnie dochodzi do półtora tysiąca obrotów a dalej się jakby dławi diagnoza nie pokazała żadnych uwalony czujników wałków rozrządu czy coś takiego co by wskazywało łańcuch Myślę że rozregulował całą przepustnica to znaczy ten czujnik położenia przepustnicy problem mam taki że w mojej okolicy nikt nie chce się podjąć tego co teraz napisałem powyżej Co znaczy tej regulacji przepustnicy Przepraszam że tak długo ale może ktoś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witajcie

 

Też mam alme  QG1.5 2001R. Mam lpg qbox plus, wtryski baraccuda reduktor kme silv

 

Wyskoczył błąd p0171. v-max 130km/h dalej nie szedł. Na zimnym silniku po przygazowaniu schodzi z obrotów i gaśnie, po przełączeniu na gaz nie mam tego problemu. 

 

Według odczytu kompa napięcie na sondzie 1.02V czasem przeskakujac na 0,8V. 

 

Wczoraj wymieniłem sonde (są 2 rodzaje jedna z szarą wtyczką, druga z węższą niebieską - taką właśnie mam) używana z p11 qg16. 

 

Obecnie według odczytu napięcie na sondzie ciągle przeskakuje 0,8V, 0,6V, O,4V. 0.0V. 0,8V, 0.0V  wychodzi niby ok,

błąd skasowałem.

 

Niestety z rana znów na niedogrzanym silniku na benzynie po przygazowaniu gaśnie, na gazie ok. Nie wiem jak v-max 

 

Co może być powodem gaśnięcia po przygazowaniu?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...