voseba Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 100% sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mediolan8 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Dziękuję serdecznie za poradę Obdzwoniłem kilka warsztatów, cena za samą robociznę waha się od 250 do 450 zł Sprzęgło znalazłem firmy ASHIKA za 370 zł Chyba dobra cena ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 przewertuj forum i zobacz co polecają forumowicze. Mi ta nazwa nic nie mówi, ja zakładałem sachsa, przejachałem z 70tys i nie było problemu. Wymień też uszczelniacz na wale za jedną robotą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 (edytowane) powiem ze jak żarówka sie przepali od stopu auto tez traci moc glownie chodzi tu o benzyniaki n16 (chodz nie kazda almera zamula sie po stracie swiatła stop) a co do usterki w aucie mediolan8 to tez obstawiam sprzegło Edytowane 27 Czerwca 2014 przez jacek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mediolan8 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Za Sachs chcą 570 zł, dzięki za porady Jestem już po wymiane sprzęgła, wymieniono mi na sprzęgło AISIN, poprawa jest ale szału nie ma dalej z przyspieszeniem, może dalej jest gdzieś przyczyna, typu Przepływomierz, Silnik Krokowy, Sonda Lambda ... hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek1981 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) witajcie koledzy!! od pewnego czasu jestem posiadaczem nissana almery n16 1,5bezn rok 2001...po zakupie wymienilem: -swiece -przekaźnik pompy pali ten na przednim slupku strona kierowcy bo miał problem z zapaleniem jak sie nagrzał -olej fitry -sonde lambda przed katalizatorem -czujnik położenia wału i miało byc niby lepiej ale niestety nie pomogło denerwuje mnie brak mocy niby 90KM a zbiera sie jakby połowa zdechło ostatnio pomierzyłem cisnienie na 3 garach 12,5 na 4 garze 11,5 zawory klekoczą na zimnym silniku chyba ze sie mylę i moze to łancuch hałasuje wczoraj wywaliłem katalizator wstawiłem emulator sondy lambdy za katalizatorem bo wywalało check i bład był p0430 czy jakos tak chodziło o katalizator nieiwiem czy teraz sie nie zapali za jakis czas. dalej sie muli. niewiem gdzie szukać przyczyny??? chyba na giełdzie rozejrzeć sie za czymś nie japońskiem za wszelka pomoc bedę wdzieczny szukałem wcześniej na forum informacji na ten temat więc serdecznie dziękuję moderatorowi za podłaczenie tematu do tego co już przeczytałem wcześniej. czyli nadal nic niewiem. kupię z piątkę benzy i podpale grata najlepsze rowiązanie.dosc inwestycji Edytowane 18 Maja 2017 przez misiek1981 Temat połączony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 podparty zawór/zawory Kompresje na trzech masz nominalną, 4 zaniża ale w granicach normy (10%) - zmierz ciśnienie sprężania z olejem, prawdopodobnie to co wyżej napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczka Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Dzien dobry moze ktos pomoze mi tutaj. Moj problem z almera 1.5 benzyna nr.silnika to QG15. Auto kupione z niemiec troche lepiej niz rok temu ,pewnie niemiec plakal jak sprzedawal.auto jest z 2001 r . I tak na niemieckim paliwie bylo wszystko pieknie, moze szybkie nie bylo ale nie mialem wczesniej takiego malego silnika wiec powiedzialem dziewczynie ze wszystko gra . Bo almere kupilismy dla niej jako 1 samochod.I teraz tak 1 tankowanie w Polsce I odrazu zapalila sie check. Pojechalem na diagnoze wyszlo ze sonda I kazali mi lac lepsze paliwo .kilkaktotnie kasowalem ten blad z sonda, az kolejny mechanik powiedzial ze kat . Dobra, kat wylecial z samochodu okazalo sie ze jest on w swietnym stanie ale ok brak kata moze wiecej mocy . Guzik prawda . Przeczytalem na forum o czyszczeniu przepustnicy . I troche po przestawialem te 2 male srubki , przepustnice mam na linke. Auto zaczelo szalec. Ale dzieki forum jakos udalo mi sie ustawic ze auto chodzilo w miare . 2 tygodnie temu skończył się rozrusznik i zabrałem się za wymianę przy okazji Wymieniłem również świeca i odłączyłem akumulator na ponad 5 godzin Po ponownym podłączeniu akumulatora Samochód nie miał wolnych obrotów ani siły wejść powyżej trzech tysięcy obrotów jakoś dojechałem na diagnozę elektryk powiedział że sonda nie żyje jako jedyny z tych wszystkich co badali ją po wymianie miało być wszystko OK lecz nic się nie zmieniło autko ładnie odpala lecz na 15 sekund i gaśnie dochodzi do półtora tysiąca obrotów a dalej się jakby dławi diagnoza nie pokazała żadnych uwalony czujników wałków rozrządu czy coś takiego co by wskazywało łańcuch Myślę że rozregulował całą przepustnica to znaczy ten czujnik położenia przepustnicy problem mam taki że w mojej okolicy nikt nie chce się podjąć tego co teraz napisałem powyżej Co znaczy tej regulacji przepustnicy Przepraszam że tak długo ale może ktoś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Na 99% przepływomierz do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczka Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Dzieki za dop.jak bedzie juz nowy na samochodzie dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 Witajcie Też mam alme QG1.5 2001R. Mam lpg qbox plus, wtryski baraccuda reduktor kme silv Wyskoczył błąd p0171. v-max 130km/h dalej nie szedł. Na zimnym silniku po przygazowaniu schodzi z obrotów i gaśnie, po przełączeniu na gaz nie mam tego problemu. Według odczytu kompa napięcie na sondzie 1.02V czasem przeskakujac na 0,8V. Wczoraj wymieniłem sonde (są 2 rodzaje jedna z szarą wtyczką, druga z węższą niebieską - taką właśnie mam) używana z p11 qg16. Obecnie według odczytu napięcie na sondzie ciągle przeskakuje 0,8V, 0,6V, O,4V. 0.0V. 0,8V, 0.0V wychodzi niby ok, błąd skasowałem. Niestety z rana znów na niedogrzanym silniku na benzynie po przygazowaniu gaśnie, na gazie ok. Nie wiem jak v-max Co może być powodem gaśnięcia po przygazowaniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.