Gość MaserTi Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Witam Wszystkich. Na początku chciałbym się przywitać. Jakiś tydzień temu zostałem posiadaczem nissana Primera 2.0 slx z 1992 roku. Przeszukałem forum ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. A brzmi ono następująco: Jaki gaz proponujecie Koledzy załozyć do silnika 2.0 115 koni? Mam zamiar jeździć nim napewno 3-4 latka a jako student instalacja gazowa bardzo by sie przydała. Tak więc jaki jaki gaz polecacie? Mógłby ktoś przybliżyć odrazu kwote montażu? P.S. jak wygląda sprawa z osiągami na LPG? Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzik Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Witam... Podstawowe pytanie jaki typ zasilania tego silnika: gaźnik czy wtrysk jednopunktowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Po czym poznać czy to wielopunkt czy gaźnik? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 MaserTi, Ty masz tak jak ja , jednopunkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Dzieku za odpowiedź Maniek-ol. a powiedz mi po czym to wiadomo? Szukałem w internecie ale odpowiedzi na moje pytanie nie moge znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzik Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 I tak zbytniego wyboru można powiedzieć że nie ma, jeżeli gaźnik to Igeneracja gazu ze stałym przeplywem gazu... ale można też BLOS założyć tylko nie wiem w jakim stopniu trzeba by było przerabiać dolot ale kolega Maniek-ol, z tego co widze w podpisie ma ten problem rozwiązany. Jeżeli jwdnopunkt to już lepiej... oczywiście blosik można też BLOS z jednostką sterującą JUST, lub też zwykły attuator (silniczek krokowy) i tu też jest duża gama w zależności z ilu czujników ma zczytywać dane, a im więcej tym lepiej jak już sie uda wystoić Co na to inni??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Wow, Powiem Ci, że niedużo z tego zrozumiałem;-) Ja oczekuje, że pojade do gazownika, ten założy mi gaz i będe jeździł Niestety moje zdolności manualne są bliskie zeru, więc jakiekolwiek własnoręczne przeróbki nie wchodzą w gre Jaki jest koszt II gen. gazu z blosem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzik Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Gaz IIgen z montażem max myśle że ci wyjdzie 1800 zależy od gazownika. Skoro chcesz bez przeróbek i nie chcesz nic ruszać to BLOS-a nie założysz... Czystą II generacje z silniczkiem krokowym. Cena zależeć też będzie zależeć od tego jakie instalacje zakłada montażysta, znaczy sie jakiej firmy. Polecam BRC, ELPIgaz, Renzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Dzięki za polecenie :one: Chodziło mi konkretnie o to, że blos-a sam nie chce zakładać. Wolałbym aby ktoś kto się na tym zna mi to założył. Jest jakiś dobry warsztat w Szczecinie zajmujący się montażem instalacji gazowych i w dodatku robi to bardzo dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzik Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Nie ma za co... a z instalatorem już nie pomoge... POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptune Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Jak masz znajomości wsrod gazowników to możesz bardzo tanio gaz założyć. W zależności jaką gotówką dysponujesz taką instalację będziesz miał. Jeżeli zależy Ci ponadto na osiągach i żeby nie było mocnej zamułki to czytaj post o dolocie z BLOS-em i stożkiem. Osobiście też mam instalacje II generacji i jak zrobiłem dolot z BLOS-em i stożkiem w nadkolu to przybyło pare koników. Reakcja na gaz świetna, auto nie do poznania:) Poza tym możesz zrobić to naprawde sam, w sklepach moto jest pełno rurek do dolotu mocowań kolanek itd Przeczytaj temat o dolotach i wykonaj taki sam- to jest najprostsze wyjście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Tak też chyba zrobie. Najpierw założe zwykły gaz II gen a potem pobawie sie z blosem i stożkiem. Jeśli mówisz, że to nie jest takie trudne to może poprosze kolege co ma zdolnosci manualne i wykona mi ten stożek Dzięki za porady! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel1978wawa Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ja do swojej Primery z '94 założyłem najzwyklejszą instalację II generacji Landi Renzo. Samochód chodź już dawno temu zmienił właściciela to wiem, że nadal jeździ na gazie i nie ma z nim żadnych problemów. Spalanie to ok. 14 litrów w mieście. Te silniki dzięki temu, że mają stosunkowo prostą konstrukcję są nie do zdarcia i bardzo dobrze znoszą pracę na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.