Gość kikuch1 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Moja primera P11 2,0 TD z 1997 r. ma luz, który odczuwalny jest podczas jazdy, szczególnie na 5 lub 4 biegu. Po puszczeniu pedału gazu nie następuje szybkie hamowanie silnikiem tylko chwilę samochód jedzie jak na luzie (ułamek sekundy) a potem jest szarpnięcie. Podobnie jest przy ponownym naciśnięciu gazu - najpierw chwila bezwładnosci a potem szarpnięcie. Szarpanie to przenosi się na drążek skrzyni biegów. Przypadłość ta jest denerwująca i na pewno szkodzi samochodowi. Stan zawieszenia jest w miarę OK. Jeśli miały by być to poduszki to jak je się sprawdza? Przebieg - minimum 250000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 obstawiam którąś poduszkę,prawdopodobnie skrzyni,stąd to szarpanie,trzeba wejść pod samochód i sprawdzic w jakim jest stanie,inne też warto posprawdzać Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kikuch1 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Czy nikt nie miał takiego problemu w swojej Primulce???? Moja cholera to ma lub miała większość z wad opisywanych na forum (skrzypienie zawieszenia, zacinający się pedał gazu w ciepłe dni, wymiana wtrysku sterującego, skrzypiące i to jak tulejki wycieraczek itp.). Jak dojść w czym jest problem z tym luzem - poduszki oglądałem i nic - trzymają się, ale ile ich w sumie jest i jak je sprawdzić - przypominam silnik 2,0 TD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Czy nikt nie miał takiego problemu w swojej Primulce???? Moja cholera to ma lub miała większość z wad opisywanych na forum (skrzypienie zawieszenia, zacinający się pedał gazu w ciepłe dni, wymiana wtrysku sterującego, skrzypiące i to jak tulejki wycieraczek itp.). Jak dojść w czym jest problem z tym luzem - poduszki oglądałem i nic - trzymają się, ale ile ich w sumie jest i jak je sprawdzić - przypominam silnik 2,0 TD. Masz cztery poduchy 3 silnika, 1 skrzyni. Jedna od góry trzyma silnik po lewej stronie. Dwie masz okrągłe pod silnikiem na belce idącej wzdłuż samochodu po środku. I jedną trzymającą skrzynię od strony lewego przedniego koła (metalowy czarny moloch z silentblockiem). Sprawdź stan gumy w środku, czy nie jest ponadrywana i czy nie ma nacięć. P.S a sprzęgło ci się nie kończy? Może łożysko i tarcza juz powoli nie dają rady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Chciało by się powiedzieć Coś ty kupił ! To że poduszka wygląda niby cało nie znaczy że nie jest uszkodzona. Sam możesz jedynie sprawdzić czy guma nie jest sparciała i rozwarstwiona. Najczęściej leci ta właśnie pod skrzynią. Czy podczas ruszania i zmiany biegów skaczą obroty. Przy walniętej poduszce słychać wyrażne tąpnięcie (stuk) pochodzący z komory silnika, a lewarek biegów zmienia się w wibrator. Jeśli nic nie stuka a tylko szarpie to sprzęgło do wymiany. Sprawdż jeszcze wcześniej poziom płynu hamulcowego od sterowania sprzęgłem, może masz je zapowietrzone Zajrzyj tutaj od razu na drugą stronę Tylko nie oberwij odpowietrznika http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=38233 Jakby co to mam swoją tarczę na zbyciu Kompletna używka(koło tarcza docisk) to koszt około 500 zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.