Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Micra K11 SWAP 1,0 => 1,4


Gość skonior69

Rekomendowane odpowiedzi

Gość skonior69

czy ktoś już ogarniał takiego swapa? jakie wiążą się z tym dodatkowe koszty (przeróbki wiązek, może wymiana skrzyni..) czy może jest plug&play? 1,4 które mam okazje kupić jest podobno JDM stąd moje obawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strona ktora opowiada bajki ;D ale jak masz taki silnik to prawdopodobnie masz jako jedyny ;) moze to wersja z sunnego? i im sie pomylilo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość skonior69

Druga generacja Micry zdobywa Europę

Ostatnie K10 zostało wyprodukowane 21 grudnia 1992 roku. Micra jednak nie zniknęła z rynku. Pojawił się nowy model – K11. Druga generacja tego małego autka od początku dostępna była w wersji 3- lub 5-drzwiowej. Produkcja rozpoczęła się w Japonii na początku 1992 roku, a do Europy pojazd trafił dopiero pod koniec tego roku. Tym razem Micra wyglądała dość niekonwencjonalnie. Jej zaokrąglona sylwetka przyciągała wzrok. Samochód szybko zyskał sympatię, przede wszystkim u młodszych klientów. Najważniejsze zmiany techniczne K11 dotyczyły wprowadzenia dwóch nowych,16-zaworowych silników o pojemnościach 1.0 i 1.3. Obie jednostki były zasilane przez wtrysk paliwa i rozwijały moc 55 i 75 KM.

 

Połączenie stylu, bogatego wyposażenia, dobrych właściwości jezdnych zaowocowało przyznaniem w sezonie 1993 Nissanowi Micrze tytułu "Europejskiego Auta Roku". Był to pierwszy japoński samochód, który zdobył to wyróżnienie. Trzeba jednak przyznać, że to auto było już wtedy produkowane w Europie w zakładach Nissan Motor Manufacturing UK (NMUK)

w północnej Anglii. Model K11 produkowano przez 10 lat. Ostatni face lifting, połączony z wprowadzeniem nowego silnika 1.4, miał miejsce w 2000 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zależy z którego roku Micra - na pewno nie założysz 1.4 CGA3 zamiast CG10, bo jest na cewkach i nie ma aparatu, ale możesz założyć CG13, no chyba, że masz Micrę po 00 to nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja ci mogę podpowiedzieć że różnice są przede wszystkim w elektronice, nowe będą musiały być sondy,sonda przepływomierz komputer sterujący przewody zapłonowe z całym rozdzielaczem sprzęgło i chyba wszystkie czujniki. Natomiast wtryski kolektor dolotowy i wydech są takie same (ale nie jestem pewien) trzeba liczyć pewnie na to wszystko z jakieś 3000 zł albo i więcej. Skrzynie biegów zostaw z litrówki będziesz mieć lepszego kopa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...
Gość marek8925

Witam! Z góry przepraszam za odgrzewanie kotleta, ale jestem nowy nie wiem jak założyć nowy temat... Ale mam pytanie, nie znalazłem konkretnej informacji, czy silnik z Micry k11 1.4 CGA3 pasuje do Micry K11 1.0 CG10 2002r na cewkach, ile gratów nie pasuje, czy skrzynia podejdzie, kolektory, ktoś robił taka przekładkę?? Musze wymienić silnik a 1.0 na cewkach jest mało w sprzedaży, łatwiej i taniej można dorwać CGA3, Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...