Gość skonior69 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 czy ktoś już ogarniał takiego swapa? jakie wiążą się z tym dodatkowe koszty (przeróbki wiązek, może wymiana skrzyni..) czy może jest plug&play? 1,4 które mam okazje kupić jest podobno JDM stąd moje obawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skonior69 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 no własnie jest http://new-car-model.com/nissan/micra/niss...a_k111.4(8509)/ kurcze troche lipni ejak skrzynia jest inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 no własnie jest http://new-car-model.com/nissan/micra/niss...a_k111.4(8509)/ kurcze troche lipni ejak skrzynia jest inna coś mi się wydaje, że ta strona jest mało wiarygodna dla przykładu: Cars Body Type...Jeep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 strona ktora opowiada bajki ;D ale jak masz taki silnik to prawdopodobnie masz jako jedyny moze to wersja z sunnego? i im sie pomylilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skonior69 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Druga generacja Micry zdobywa Europę Ostatnie K10 zostało wyprodukowane 21 grudnia 1992 roku. Micra jednak nie zniknęła z rynku. Pojawił się nowy model – K11. Druga generacja tego małego autka od początku dostępna była w wersji 3- lub 5-drzwiowej. Produkcja rozpoczęła się w Japonii na początku 1992 roku, a do Europy pojazd trafił dopiero pod koniec tego roku. Tym razem Micra wyglądała dość niekonwencjonalnie. Jej zaokrąglona sylwetka przyciągała wzrok. Samochód szybko zyskał sympatię, przede wszystkim u młodszych klientów. Najważniejsze zmiany techniczne K11 dotyczyły wprowadzenia dwóch nowych,16-zaworowych silników o pojemnościach 1.0 i 1.3. Obie jednostki były zasilane przez wtrysk paliwa i rozwijały moc 55 i 75 KM. Połączenie stylu, bogatego wyposażenia, dobrych właściwości jezdnych zaowocowało przyznaniem w sezonie 1993 Nissanowi Micrze tytułu "Europejskiego Auta Roku". Był to pierwszy japoński samochód, który zdobył to wyróżnienie. Trzeba jednak przyznać, że to auto było już wtedy produkowane w Europie w zakładach Nissan Motor Manufacturing UK (NMUK) w północnej Anglii. Model K11 produkowano przez 10 lat. Ostatni face lifting, połączony z wprowadzeniem nowego silnika 1.4, miał miejsce w 2000 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 zależy z którego roku Micra - na pewno nie założysz 1.4 CGA3 zamiast CG10, bo jest na cewkach i nie ma aparatu, ale możesz założyć CG13, no chyba, że masz Micrę po 00 to nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Podepnę się pod temat .. jakie różnice są pomiędzy 1.0 a 1.3. Tak się zastanawiam czy dużo roboty i jakie koszta mnie by czekały ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Ja ci mogę podpowiedzieć że różnice są przede wszystkim w elektronice, nowe będą musiały być sondy,sonda przepływomierz komputer sterujący przewody zapłonowe z całym rozdzielaczem sprzęgło i chyba wszystkie czujniki. Natomiast wtryski kolektor dolotowy i wydech są takie same (ale nie jestem pewien) trzeba liczyć pewnie na to wszystko z jakieś 3000 zł albo i więcej. Skrzynie biegów zostaw z litrówki będziesz mieć lepszego kopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek8925 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Witam! Z góry przepraszam za odgrzewanie kotleta, ale jestem nowy nie wiem jak założyć nowy temat... Ale mam pytanie, nie znalazłem konkretnej informacji, czy silnik z Micry k11 1.4 CGA3 pasuje do Micry K11 1.0 CG10 2002r na cewkach, ile gratów nie pasuje, czy skrzynia podejdzie, kolektory, ktoś robił taka przekładkę?? Musze wymienić silnik a 1.0 na cewkach jest mało w sprzedaży, łatwiej i taniej można dorwać CGA3, Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.