Gość piorko Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Witam! Znowu mam problemy z moją primerką (P10 - 1,6 - gaźnik). Na początku roku wymieniłem komputer (proszę zobaczyć moje wcześniejsze posty) - obecnie podobne problemy powracają Otóż, zazwyczaj nie ma obrotów na biegu jałowym (silnik gaśnie), ale czasami jest wszystko normalnie (nie ma reguły czy silnik jest zimny czy ciepły), no i dodatkowo dławi się na biegach przy niskich obrotach (do około 2500rpm), właśnie wtedy nie ma obrotów na "luzie". Co może być przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Nie chcę Cie martwić ale z tymi gaźnikami już się robi problem bo mało kto je umie "zrobić" tzn przywrócić im 100% sprawność. Możesz go przeczyścić jakimiś preparatami sam,może pomoże a jak nie to samemu nie radziłbym go rozbierać.Żeby nie było gorzej. Poszukaj może ktoś w Twojej okolicy zajmuje się gaźnikami ,może Ci jakoś pomoże. Jakaś firma sprzedaje regenerowane gaźniki Nikki do P10 , kiedyś tam dzwonilem. Oddajesz stary i bierzesz od nich za ile PLN-ów nie pamietam. Jeśli dalej zamierzasz wozić sie dłużej swoja P10 na Pb warto poszukać i może zainwestować w coś takiego. Aha,nie wiem czy temat nie zostanie zamknięty bo obrotach tematów to jest już sporo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 wie ktoś, gdzie mogę kupić gaźnik do mojego sprzęta ? mój stary gaźnik nie kwalifikuje się do regeneracji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 http://www.eter-mot.com/ jeśli nie dzwonileś,spróbuj ja kiedyś dzwonilem to mieli regenerowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 heh, u kumpla robiliśmy przekładkę GA16DS na DE, bo nie dało rady wytrzymac juz z tym tyfusem. Zabieg troche męczący i kosztowny, ale teraz jest spokój ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 wymieniłem ten gaźnik, przetestowany na trasie 80km w ecodrivingu, obroty max 2200rpm, prędkość max 90km/h, spalanie niecałe 5l (jeśli zakładając, że jedna przedziałka to 15l - zbiornik 60l) ale teraz obroty mi skaczą na jałowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Kupiłeś regenerowany czy z allegro?? 2200 obr? Stary to Ty 80 nie przekraczałeś Obroty skaczą, jak? Jak schodzi z wyzszych to ma małe obroty i podnosi potem czy w ogóle zapalasz i faluje non stop? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Kupiłeś regenerowany czy z allegro?? Obroty skaczą, jak? Jak schodzi z wyzszych to ma małe obroty i podnosi potem czy w ogóle zapalasz i faluje non stop? Kupiłem ten z allegro za stówkę, trochę był zasyfiony ponieważ długo nikt go nie używał. Pracuje w miarę równomiernie, tylko obroty np. z 1300rpm spadają do 1000rpm, a potem po chwili podnoszą się, wiesz co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Jeśli tak dzieje się non stop tzn postawisz go na jałowych i regularnie faluje to może być coś z lambdą albo może jakaś nieszczelność. Sprawdź lambde czy dziala poprawnie.Być może nie umie dostroić mieszanki na jałowym i faluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 (edytowane) Sprawdź lambde czy dziala poprawnie.Być może nie umie dostroić mieszanki na jałowym i faluje. A jak ją sprawdzić? - nie wiem, jeszcze nie zaglądałem pod maskę, aby zbadać ten problem. I jeszcze jedna kwestia, mam luzy na kierownicy, końcówki drążków kierowniczych są ok, czyżby wachacze? - dodam, że skończyły mi się już amortyzatory Edytowane 25 Września 2009 przez piorko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 A jak ją sprawdzić? - nie wiem, jeszcze nie zaglądałem pod maskę, aby zbadać ten problem. Na wyłączonym silniku około 0,5V, na włączonym waha się pomiędzy 0,6V - 0,8V. Obroty jak w kalejdoskopie, na zimnym wysokie 1200rpm, na ciepłym chodzi na pograniczu zdechnięcia. Co to może być? Cały czas chodzi o jałowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 pozwolę sobie odświeżyć - co zrobić z tymi falującymi obrotami na luzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckmen Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 pozwolę sobie odświeżyć - co zrobić z tymi falującymi obrotami na luzie? Witam Mam ten sam kłopot od kilku miesięcy, kupiłem juz nowy (stary) gaźnik. Na pierwszy rzut oka modul ssania jest w rozsypce. Sugerowano mi także skontrolowanie doplywu prądu do czujników (2szt) w gaźniku i kontrolę siłowników podcisnienia, ale zadnych konkretów. Zamontuje gaźnior i dam znać o zmianach. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 luckmen i jak doszedłeś już do tego co było przyczyną falowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyndrok Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ja to juz przerabialem Zalatwilem gaznik marnym paliwem (rocznym) rozebralem i poskladalem gazniczek na starych uszczelkach (o zestawach naprawczych mozna zapomniec) no i lipa - falowaly obroty jak u Ciebie. na forum doradzono mi, ze to objaw wciagania lewogo powietrza do mieszanki. Dorobilem uszczelki z bloku tech. i posadzilem wszystko na hermetyku (stara szkola - najlepsza) wszystko sie uspokoilo oprocz jednego: kiedy silnik spada z duzego polapu obrotow to spada do 100-300rpm az cala buda trzesie i po chwili wraca do 800. nie zawsze sie to dzieje. co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) Dorobilem uszczelki z bloku tech. i posadzilem wszystko na hermetyku [...] Taki normalny blok techniczny z papierniczego ? Wycięte uszczelki posmarowane preparatem Hermetic ? A wogóle ile tych wszystkich uszczelek jest w gaźniku ? Z góry dzięki za odpowiedź ! Edytowane 31 Października 2009 przez piorko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyndrok Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Najlepsza jest ta szara okladka z bloku,bo najgrubsza i dokladnie tym hermetykiem posmarowalem malym pendzelkiem cieka warste. a uszczelek jest do zrobienia 4: miedzy kolektor a podgrzewacz gaznika - [] - podgrzewacz a gaznik no i gaznik sklada sie z 3 czlonow, najciezej dorobic pod obudowe komory plywakowej - przydaje sie skalpel tapicerski, albo jakis dobry gnym (np.: OLFA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Ja to juz przerabialem Zalatwilem gaznik marnym paliwem (rocznym) rozebralem i poskladalem gazniczek na starych uszczelkach (o zestawach naprawczych mozna zapomniec) no i lipa - falowaly obroty jak u Ciebie. na forum doradzono mi, ze to objaw wciagania lewogo powietrza do mieszanki. Dorobilem uszczelki z bloku tech. i posadzilem wszystko na hermetyku (stara szkola - najlepsza) wszystko sie uspokoilo oprocz jednego: kiedy silnik spada z duzego polapu obrotow to spada do 100-300rpm az cala buda trzesie i po chwili wraca do 800. nie zawsze sie to dzieje. co to moze byc? Ciekawe co to jest z tymi właśnie spadkami obrotów bo jak widzę to większość DS-ów ma z tym problem i nie wiadomo co to. A co do uszczelek ,to sa takie specjalne do wycinania na uszczelki kartony.Wniektórych sklepach dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pioter Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 witam, miałem podobny problem z opadajacymi obrotami i co okazalo sie ze mieszanka paliwo-powietrze byla zle ustawiona.Kolego jesli chcesz ominac wydatki zwiazane z regulacja zostaje Ci metoda prob i bledow.Bierzesz maly srubokrecik i z tylu gaziora jest śruba do ustawiania skladu mieszanki i próbujemy wykrecamy o 1/4 obrotu jazda próbna-jest lepiej jeszcze o 1/4 jak gorzej to wkrecamy.Życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.