Gość Lipek Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Witam. Od niedawna jestem użytkownikiem Almery N16 2001r 1.8 na gaz sekwencyjny, i mam trudności z uruchomieniem zimnego silnika, tzn zapala i zaraz gaśnie (nawet do 4 razy) a czasami przy pierwszym zapaleniu pali na 3 cylindry, z tym że za chwile łapie 4 ale i tak zaraz niestety gaśnie. Zachowuje się jakby nie było ssania. Po czterokrotnej probie zapalenia, wszystko jest ok. Autko wchodzi na obroty. Nie mam tego problemu kiedy silnik jest ciepły. Silnik był badany i komputer nie wykrył żadnego błędu. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam. Od niedawna jestem użytkownikiem Almery N16 2001r 1.8 na gaz sekwencyjny, i mam trudności z uruchomieniem zimnego silnika, tzn zapala i zaraz gaśnie (nawet do 4 razy) a czasami przy pierwszym zapaleniu pali na 3 cylindry, z tym że za chwile łapie 4 ale i tak zaraz niestety gaśnie. Zachowuje się jakby nie było ssania. Po czterokrotnej probie zapalenia, wszystko jest ok. Autko wchodzi na obroty. Nie mam tego problemu kiedy silnik jest ciepły. Silnik był badany i komputer nie wykrył żadnego błędu. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam Rozumiem, że odpalasz na benzynie i na gazie chodzi ładnie i że masz emulator. Mój tata miał i ma podobnie w astrze II 1.4 twinport też sekwencja. Innym objawem było mulenie przy jeździe z prędkością minimalną na 1. i 2. biegu (jak obroty były powyżej 1000-1100 to się nie dusił, a poniżej to potrafił zgasnąć przy wyjeżdżaniu z podwórka:D). Pomogło popsikanie układu dolotowego jakimś specyfikiem. Przestał gasnąć, ale nadal czasami nierówno chodzi na benzynie, czasem też ciepły(np. po powrocie z szybkich zakupów) Po prostu dużo była jeżdżona na trasie, więc mało na benzynie i się wtryski przytkały. Problem co jakiś czas powraca i trzeba wtedy dłużej pojeździć na benzynie. Są takie dodatki firmy STP do czyszczenia wtrysków. Sam stosuję czasami formułę do Diesla w moim Y10 CD20E i trochę pomaga - silnik mniej dymi. Jest też specjalny produkt do benzyny. Ja bym spróbował to zastosować, na początek dawkę "atakującą" 2 opakowań na bak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Lipek, zacznij od prostych rzeczy - moze benzyna stara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.