Gość marbels Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam, dziś przy wysprzęglaniu coś strzeliło i od tego momentu pedał sprzęgła pracuje tragicznie. Nie chodzi już płynnie, ma opory, a szczególnie pod koniec wciśnięcia, ale wraca z powrotem na miejsce i z samą zmianą biegów nie ma problemu. Przy ruszaniu z jedynki nie ma już jednak takiej mocy i jakby pojawiają się wtedy chwilowe wibracje. Ze sprzęgłem nie było problemów, przebieg < 120 tkm. Orientuje się ktoś czy to może wskazywać na mechanizm pracy pedału/łapy sprzęgła czy samego sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek197612 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 padło słonce albo łożysko. chyba trzeba wymienić sprzęgło. miałem podobne objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość McAlmera Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 przebieg < 120 tkm. skąd wiesz :?: 10 tkm rocznie :027: jak wymianiałem u mnie sprzęgło przy 218 tkm i to w sumie trochę profilaktycznie, bo niepokojacymi objawami było tylko wysokie "łapanie" i lekki uślizg przy zmanie biegów na wyższych obrotach. poczytaj może to: >>sprzęgło N15<< pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marbels Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Auto w rodzinie od nowości więc przebieg pewny, dodatkowo co mogę dodać to lekko wyczuwalne wibracje na pedale, zarówno przy wciśniętym jak i nie. przejrzałem na forum polecane warsztaty, ale w Warszawie są one głównie na obrzeżach, możecie coś polecić w okolicach woli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukal Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Najprostsze co możesz zrobic sam bez większej ingerencji to oglądnij linkę. Może się powycierała. Najlepiej jakbyś ją wyciągnął. Moje przypuszczenia padają jednak na łożysko lub słoneczko nie wykluczając tarczy w której może już ciąc nity. A przebieg 120kkm nic nie znaczy, ludzie różnie używają sprzęgła U znajomego w Berlingo skończyło się po 70kkm, w firmowym NOWYM Jumperze po 40kkm lecz to była wada fabryczna Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Miałem podobne objawy + chrobotanie przy wciskaniu i puszczaniu pedału sprzęgła. Pomyślałem, że to coś musi trzeć wiec padło na linkę. Oryginał kupiłem na allegro za 90zł i sam wymieniłem (banalnie proste). Trochę się poprawiło ale nie w 100%. Okazało się że jednak sprzęgło... Koszt z wymiana 550zł we Wrocławiu (komplet NKK - wiem są zwolennicy i przeciwnicy. Mi ogólnie pasuje) Z tego co mówią w warsztatach Nissana to w N15 linki raczej się jej nie wymienia. Jest dobrze zabezpieczona (gruby pancerz) i duuuuuuuzo teflonu czy czegoś tam w środku Ale na Twoim miejscu podjechałbym do warsztatu i niech mechanior obejrzy. Aha przebieg 180 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.