pedroz Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Ostatnio caly czas pada, wilgoc wisi w powietrzu i kilka razy zdarzylo mi sie, ze po uruchomieniu autka, podczas ruszania :!: (gdy stoi na luzie, to jest ok) zaczelo cos piszczec (cos jakby pasek). Ustalo po wkreceniu sie na wyzsze obroty i przejechaniu kilkunastu metrow. Co to? :? Na razie nie mam czasu podjechac gdzies, a sam nie chce wpychac lap, jesli sie na tym nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Pasek ktorys sie slizga !!!! Trzeba sprawdzic napiecie i stan paskow klinowych . Moze wystarczy sama regulacja lub wymiana bedzie potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Pasek ktorys sie slizga !!!! Trzeba sprawdzic napiecie i stan paskow klinowych . Moze wystarczy sama regulacja lub wymiana bedzie potrzebna Ha! Czy to jest krytyczne? Bo w piatek czeka mnie dluzsza trasa i nie wiem, czy musze to zrobic jeszcze przed, czy jak wroce. Nie dzieje sie to zawsze. Zapiszczalo mi kilka razy do tej pory. Nie za kazdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Pasek masz juz starawy. kup WD40 i go lekko pryśnij w czasie pracy silnika . Zaraz ucichnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Pasek masz juz starawy. kup WD40 i go lekko pryśnij w czasie pracy silnika . Zaraz ucichnie. Nie no... Tu nie o to chodzi, ze pare razy pisnal. Pryskac go nie bede - pojdzie do wymiany - nie lubie prowizorek - jak cos jest nie tak, to wymieniam na nowe . Mi chodzi raczej, czy spokojnie moge pojechac i zrobic z tym po przyjezdzie. BTW. Ile tych paskow tam jest? Troche mnie to zastanowilo, bo piszczal przy puszczaniu sprzegla i jeszcze chwile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Czyżby pasek napędu alternatora? Teść swoją Asterką zrobił już z 10tys na piszczącym pasku i wymeniać nie zamierza ;-) Ale lepiej przyjżeć się czy nie odłazi coś z niego. Jak cały to według mnie jeszcze na nim pojeździsz. Sprawdź naciąg paska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Czyżby pasek napędu alternatora? Teść swoją Asterką zrobił już z 10tys na piszczącym pasku i wymeniać nie zamierza ;-) Ale lepiej przyjżeć się czy nie odłazi coś z niego. Jak cały to według mnie jeszcze na nim pojeździsz. Sprawdź naciąg paska. Dzieki za info Eee... jak piszczy, to do wymiany. Nie lubie polsrodkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 no juz jasne a chcialem napisac pasek klinowy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość USURI Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Taa pasków podobno jest 3. Tak mi powiedzieli w serwisie a dotyczy to N16 1.8. Sam naliczyłem dwa :? . Piszczał mi zawsze po uruchomieniu i zawsze kiedy było wilgotno. Wymieniłem pasek od napędu wspomagania i jak ręką odjoł. Niepokoi mnie to co napisałeś o zmianie biegów, to może być docisk sprzęgła a to już nie wygląda zbyt pięknie i w drogę bym się z tym nie wybierał :evil: . Psiknij po paskach WD40 i jeśli ucichnie to się nie dręcz, to tylko paski, jeśli nie to raczej przed wyjazdem brykaj na stację i wymieniaj docisk bo staniesz w szczerym polu z brygadą wygłodniałych wilków na karku . Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.