Gość tkfranz Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Jakis czas temu brak mocy silnika od momentu uruchomienia spowodowany byl cewkami i sensorem MAF. Po wymianie silnik wrócił do normy. Od pewnego czasu, kiedy silnik jest jeszcze zimny chodzi jak żyleta, ale kiedy silnik osiągnie swója normalną temperaturę to przyśpieszenia praktycznie nie ma. Silnik tak jak by odzyskiwał moc gdy przytrzymam go na biegu do ponad 4,000 rmp. Nie wiem w czym jest problem. Podłączyłem go pod komputer, ale wyskakuje tylko kod odnośnie cewki. ( Cewki byly wymienione ) i jest to zupełnie inne zachowanie silnika niż jakie bylo w przypadku uszkodzonych cewek. Szukałem po Amerykanskich forach i google ale brak konkretów. Proponowali jedynie wymiane alternatora no i ewentualnie knock sensor. Czy ktoś może pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FioleK Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Rozwiązałeś już problem? Ja przy swojej jak się bawiłem, to odpięcia prawie każdego czujnika ogranicza poziom obrotów (przy odpietych wszystkich czujnikach Maxima jeździ do 2000obr/min). Masz podpięty TPS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.