Gość elcoruso Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Powiem nawet wiecej, to chyba okocim palone... :-s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 eee, ale to nie moja ja sprzątam po sobie i nie pijam takich "wynalazków" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szumtad Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 W poprzedniej almerze n16 pomalowałem zaciski i z tyłu trochę więcej na żółto hammeraitem za pomocą pędzla, co się naklął facet przy wymianie kół w jesieni na zimowe to tylko ja wiem - trochę przykleiły się, chyba zrobiłem to mało profesjonalnie, w nowej almerze już tego nie robię a syn w poprzedniej stracił kilka dni na czyszczenie zacisków do srebrnego - hammerait jest bardzo solidny. Chyba nie zawsze dobrze jest poprawiać fabrykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żupol Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 witam wszystkich- =D> moge polecić że do malowania zacisków lub bebnów można zastosować farbę typu chlorokauczuk-też jest odporna na temperaturę i posiadają wiele kolorów -jest bardzo tania w porównaniu do typowych farb do hamulców pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 ja też mam ten zabieg za sobą, zrobiłem to przy okazji zmiany kół na letnie, wiertarka, szczotka, farba w sprayu odporna na wysokie temp. do 600*C, stsowana min do wydechów, itp cena 15 zł, rozpuszczalnik do odtłuszczenia, 4 godziny i zrobione a kolor czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 kurcze chcialem pomalowac jeszcze raz moje zaciski, bo juz nie sa tak mocno czerwone jak na poczatku i nie moge dostac w Warszawie farb do wysokich temperatur( a w norauto maly spray kosztuje z 30 zeta :shock: ), chyba wyprobuje ten Hammerite :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 mój koszt malowania bebnów to nie cale 10 zl zwykly spray i luz trzyma tak samo jak motip za 30 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 mój koszt malowania bebnów to nie cale 10 zl zwykly spray i luz trzyma tak samo jak motip za 30 zl ile Ci ta farba wytrzymala? bez podkładu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Doradźcie mi czy do czerwonego auta będą pasowały niebieskie zaciski i bębny, bo troche mi się opatrzył kolor czerwony jaki wszyscy już prawie mają. W Skodach RS są zielone i nawet mi się podobają. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 do czerwonego to najlepiej żółte lub czarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 kurcze chcialem pomalowac jeszcze raz moje zaciski, bo juz nie sa tak mocno czerwone jak na poczatku i nie moge dostac w Warszawie farb do wysokich temperatur( a w norauto maly spray kosztuje z 30 zeta :shock: ), chyba wyprobuje ten Hammerite :wink: Może Jacky za 24 zł? http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=65430 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 mój koszt malowania bebnów to nie cale 10 zl zwykly spray i luz trzyma tak samo jak motip za 30 zl ile Ci ta farba wytrzymala? bez podkładu? rok czasami troche mniej bez zadnego podkladu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 mój koszt malowania bebnów to nie cale 10 zl zwykly spray i luz trzyma tak samo jak motip za 30 zl ile Ci ta farba wytrzymala? bez podkładu? rok czasami troche mniej bez zadnego podkladu oj to wole zrobic raz a porzadnie, a nie bawic sie farba za 10chacza. Teraz to brak mi motywacji, moze ktos ma ochote zrobic to za mnie :wink: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ja szukam zlotego koloru ale nigdzie nie moge znalezc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ja szukam zlotego koloru ale nigdzie nie moge znalezc Kolor złoty oferuje chyba tylko jedna firma - Folia Tec. Tylko koszt zakupu jest dość znaczny bo kosztują 115 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Ja kupiłem w FeuVert albo Norauto, nie pamiętam dokładnie, taki spray specjalny do zacisków coś koło 20-25zł kosztował. Już dwie zimy przejeździłem, po zimie tylko przecieram zaciski mokrą szmatką i jest czerwień prawie jak nówka. O znalazłem na allegro taki sam: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94624219 Drogo coś na tym allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 A ja uzylem poprostu Hammerite czerwonego na rdze, wczesniej wiertarka z koncowka druciana oczyscilem zaciski i bebny i przemalowalem to hamerritem w sprayu i wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 No to ja podobnie mam, wyczyściłem wiertarką i jakaś farba w spray, ale odporna na temperature Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafs Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Mam tarcze i zaciski na obu osiach. Na działeczce pozdejmowałem koło za kołem i powolutku w dzień pomalowałem. Kupiłem jakąś wypasiona farbę (chyba Sparco czy jakaś inna firmowa) z pędzelkiem. W poprzednim aucie próbowałem ze sprayem, ale to jest do d*py - farba w sparju jest rzadsza i słabiej kryje. Najpier oczysciłem zaciski szczotka druciana i wspierałem się nakładka druciana na wiertarkę. Potem w zestawie był spraw odtłuszczający. Ja wysechł, to delikatnie fabra pędzelkiem. Na koniec druga bezbarwna utwardzająca. Zrobiłem to 3,5 roku temu i do dziś nie ma nawet najmniejszego odprysku. Farba jest tak wściekle czernowa, że nawet przez zimowy komplet czarnych stalowych felg widać podczas jazdy czerwień zacisków (nie mówić o letnich alusach...). Niestety, farbe wyrzuciełem i nie pamiętam ani firmy, ani ceny (ale chyba kupowałem w www.tuning.pl za jakieś 90zł)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 CZy ten zestaw MOTIP (farba pod pędzelek, utwardzacz , odrdzewiacz) wystarczą na 2 zaciski + 2 bębny ? CZy jest to porządny i warty ceny 50 pln zakup, czy wytrzyma nasze sypane zimą drogi ?? dzięki z góry za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Witam wszystkich, juz w moim pierwszym aucie Oplu Corsie malowałem zaciski i wytrzymało aż do sprzedania beż żadnego problemu, w Nissanie tez pomalowałem ale na czerwono taką samą farbą i tym samym sposobem i wytrzymało jedno lato i jedną zime i wszystko jest OK, w środe chce przemalować na chrom. Malowanie wygląda nastepująco - po zdjęciu koła wyczyściłem szczotką drucianą zaciski, popryskałem sprayem ( zwykłym czerwonym chyba Nobilesu ) i to koniec. Pozasłanaiłem jedynie przewody i to co nie chce pomalować,a reszte razem z tarczą opryskałem w kolor,poźniej klocki wytarły farbe i jest gicior...nic nie odchodzi,nic nie podkładowałem,nie bawiłem się pędzelkiem itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 zwykle przed malowaniem warto odtluscic material. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Greg nie mówie że nie,ale u siebie nie odtłuszczałem bo przyznam się czas mnie gonił i liczyłem się z tym że coś poźniej może sie dziać,ale wczoraj jak próbowałem założyć letnie koła ( co mi sie nie udało ) to widziałem że lakierek trzyma sie jak ta lala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Zastanawiam się jaki były efekt gdybym zaciski i bębny potraktował Hammeritem w sprayu ?? CZy wytrzyma temperaturę itp ?? ktoś się tak bawił ?? jak tak to proszę o wypowiedz, czy stosował najpierw podkład itp. dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 moje nie wytrzymaly temperatury mimo ze szpraj byl dedykowany do malowania zaciskow. kupilem w norauta a jakiej firmy nie pamietam. dodam ze nie oszczedzam hebli i hamowanie ze 160 do 0 nie jest mo obce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.