Szalony Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Gringo !!!! Piekna robota, wyglada LUX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Gringo !!!! Piekna robota, wyglada LUX Cieszę sie że sie podoba...dzieki za słowa uznania czekamy na twoje foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 a mozna pojechac jeszcze srebrzanką po zaciskach i bębnach do500 stopni wytrzymuje;] ja poleciałem nią kolektor wydechowy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Odradzam zaciski samym Hammeritem. Za każdym razem po wysiadce z samochodu patrze jak pięknie się gotuje hehe, ja miałem pomalowane bębny hameritem i w piątek tak je zagotowałem że zrobiły się czarne a potem kolor powrócił. Dziś założyli mi nowe bębny to i pojechałem kupić coś by pomalować je (szkoda by takie czyste rdza powoli zaczęła łapać) i kupiłem "Deco Color high temperature" podobno odporne do 650st, w sobote pomaluje a w niedziele fotki wrzuce :diabel: niestety zdecydowałem się na klasyczny kolor srebrny ale mam nadzieje że kichy nie będzie. Dziś tak wyglądały kółeczka a potem wrzuce efekt Dziś po uporaniu się ze wczorajszymi problemami które wyszły w trakcie malowania jednego z bębnów efekt wygląda tak: Niestety jest pare zacieków ale i tak to nie jest na wieczność ... Ale ten wyszedł pięknie, jakby był malowany kompresorem i bez żadnego zacieku. Zapewne do końca tygodnia zrobie jeszcze zaciski z przodu i porobie fotki już gotowego. Długo do roboty się zabierałem ale wreszcie zrobiłem to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 a mozna pojechac jeszcze srebrzanką po zaciskach i bębnach do500 stopni wytrzymuje;] ja poleciałem nią kolektor wydechowy;] Ja pomalowałem też srebrzanką ale chyba do malowania piecowego, bo przez kilka dni samochód otaczał niemiły zapach porównywalny do tego jaki jest w szpitalach<lol> Ale trzyma się super już przez rok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Borys Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Nie ma potrzeby malowania zaciskow farba odporna na wysokie temperatury zaciski sie nie nagzewaja wystarczy zwykly sprey co do p11 przednie zaciski mozna bez problemu sciagnac trzeba tylko zgiac wezyk od plynu zeby nie zapowietrzyc z tylnymi jest juz gozej ale wystarczy zaslonic klocek a na tarcze jak troche prysnie to i tak po pierwszym hamowaniu zniknie moim zdaniem srebrzanka nie daje takiego efektu najfajniej wygladaja czerwone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 najfajniej wygladaja czerwone a i auto jest wtedy szybsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rzeznik_Rnk Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Dzisiejsza robota: (specjalny lakier do bębnów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.