Gość mysiar Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Witam czy mógłby mnie ktoś wprowadzić w problemy ze zmiana silnika w Patrolu Y61 z 3.0 TDI na zwykłego diesla 4.2 jakie sa na rynku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Nie widzę tu problemu ... Wyrzucasz 3.0 ... kupujesz lub robisz mocowania pod łapy silnika 4.2 i gotowe Chłodnice zostają Komp od 3.0 zostaje bo steruje całą resztą Odnoszę wrażenie po paru przekładkach że 3.0 jest na siłę wrzucony do budy po 4.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 OFROADER a przejście z 2.8 na 4.2 w krótkim GR Y61? Będzie tak samo proste czy bardziej kłopotliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 OFROADER a przejście z 2.8 na 4.2 w krótkim GR Y61? Będzie tak samo proste czy bardziej kłopotliwe? W 2.8 to trochę bardziej kłopotliwe .... Potrzebujesz silnik ze skrzynią , belkę pod skrzynię , wały , zmienić należy flansze mocowania wałów w główkach mostów Są inne łapy na ramie do mocowania silnika , odcinasz stare , spawasz nowe Mocowania można kupić fabryczne w ASO za 680 zł obie sztuki Ogólnie temat do zrobienia Jest bardzo dużo części na rynku w przyzwoitych cenach Kompletny koszt przekładki [ robocizna ] ok 4 tyś Wrzuca to Andrzej Karłowicz ... w tym się specjalizuje http://www.karlowicz4x4.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 W 2.8 to trochę bardziej kłopotliwe .... Potrzebujesz silnik ze skrzynią , belkę pod skrzynię , wały , zmienić należy flansze mocowania wałów w główkach mostów Są inne łapy na ramie do mocowania silnika , odcinasz stare , spawasz nowe Mocowania można kupić fabryczne w ASO za 680 zł obie sztuki Ogólnie temat do zrobienia Jest bardzo dużo części na rynku w przyzwoitych cenach Kompletny koszt przekładki [ robocizna ] ok 4 tyś Wrzuca to Andrzej Karłowicz ... w tym się specjalizuje http://www.karlowicz4x4.pl/ Dzięki, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.