Gość Jayo Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Witam Od pewnego czasu mam problem z obrotami na zimnym silniku. Uruchomie silnik bez problemu, ale obroty są na poziomie 400-500 i jak tylko wrzuce mu "D" to samochod gasnie. Za drugim razem juz dam rade ruszyc to prawie kazde zatrzymanie sie na swiatlach konczy sie gasnieciem silnika. Problem ustaje kiedy silnik sie nagrzeje. Uwazam ze to problem jakiegos czunika związanego ze ssaniem. Czy ktos mi powie gdzie sie znajduje czujnik temperatury wlaczajacy/wylaczajacy ssanie lub co może być przyczyna tak niskich obrotów ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jayo Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Żadnej sugestii Panowie? A może jakiś namiar na mechanika w Warszawie, który znałby ten silnik (VG30E) w Maximie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Podobnie miałem w A32, wyczyszczenie przepustnicy i jak ręka dojął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Tyle co moge Ci podpowiedzieć to podjedź na Łodygową do "Klucza" Radek Cie pokieruje do gościa od takich rzeczy, praktycznie po drugiej stronie jest taki mechanik, nie wytłumacze Ci dokładnie i dokładnego adresu nie znam ale koleś robił w mojej Maximie coś podobnego, kumaty typ, tyle żeby sprawdzić musisz zostawić auto do następnego dnia bo musi być zimny silnik i powiem Ci że kasy też nie zdziera podejrzewam że sprawdzenie będzie gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jayo Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Podobnie miałem w A32, wyczyszczenie przepustnicy i jak ręka dojął. Czyściłem juz chyba wszystko co możliwe i niestety nie przyniosło efektu:( Tyle co moge Ci podpowiedzieć to podjedź na Łodygową do "Klucza" Radek Cie pokieruje do gościa od takich rzeczy, praktycznie po drugiej stronie jest taki mechanik, nie wytłumacze Ci dokładnie i dokładnego adresu nie znam ale koleś robił w mojej Maximie coś podobnego, kumaty typ, tyle żeby sprawdzić musisz zostawić auto do następnego dnia bo musi być zimny silnik i powiem Ci że kasy też nie zdziera podejrzewam że sprawdzenie będzie gratis Pewnie tak zrobię, byłem już kiedyś u Radka w innej sprawie jak nie miałem problemu ze ssaniem. Podjadę i zapytam o namiar na tego mechanika. A z tym że silnik musi być zimny to wiem bo na ciepłym nic chyba nie znajdzie Jak coś się dowiem to napisze na forum Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.