MILAN Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Czy jest możliwość regulacji pochylenia tylnych kół w kombi, u mnie są lekko rozkraczone ( tak kupiłem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Domyślam się że masz takie wrażenie na nie obciążonym samochodzie, jest możliwość lekkiej regulacji ale wiąże się to z wizytą w warsztacie ustawiającym zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MILAN Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Takie wrażemie mam na nieobciążonym samochodzie ale jeśli tak ma być to jestem spokojny. Dzięki za szybkie odpowiedzi ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Jeżeli góra idzie ku srodkowi to nie jest to rozkraczenie, tylko tak jest specjalnie aby polepszyc sterownosc W seryjnym Y10? d*pa, jasiu, klementyna... W wielu Y10 tak się dzieje (konstrukcja zawieszenia), spory negatyw z tyłu nie jest fabryczny!! Ja u siebie jeździłem z tym do warsztatu na poprawienie tego, bo w koleinach jeździć się nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 W seryjnym Y10? d*pa, jasiu, klementyna... W wielu Y10 tak się dzieje (konstrukcja zawieszenia), spory negatyw z tyłu nie jest fabryczny!! Ja u siebie jeździłem z tym do warsztatu na poprawienie tego, bo w koleinach jeździć się nie dało. U mnie też są "rozkraczone" i jest tak:rok 1998, przebieg 176 tysi, tył niedotykany prowadzi się super, zwłaszcza (w porównaniu z innymi autami) w koleinach głównie za sprawą wąskich opon(ja mam nawet 165/80 czyli średnica koła troszkę większa niż w oryginalnym 175/70 lub tabelarycznym 155/80- efekt: troszkę wydłużone przełożenia) i nie chcę nic zmieniać(zwłaszcza że mechanicy mają tendencję do partolenia geometrii). Niech jakiś mądry, co robił tył się wypowie, czy w ogóle w Y10 jest możliwość regulacji zbieżności z tyłu, bo w niektórych samochodach nie ma(w takim przypadku jak jest walnięty tak, że zgina "ramę" to jest do wyrzucenia). Aha, regularnie kontroluję ciśnienie w kołach i równo zbiera bieżnik a jeżdżę na różnym obciążeniu(czasem sam, czasem ok.500kg często pomiędzy) P.S. zauważyliście, że Y10 mocno ugina się pod ciężarem i trzeba regulować światła jak jest ciemniej i ta regulacja ma duże znaczenie jeśli chodzi o wysokość padania snopa światła(w niektórych autach jest to prawie niewidoczne:)) Pzdr dla wszystkich posiadaczy Y10!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.