Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Y10 (kombi) Lekko "rozkraczone " tylne koła


MILAN

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest możliwość regulacji pochylenia tylnych kół w kombi, u mnie są lekko rozkraczone ( tak kupiłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się że masz takie wrażenie na nie obciążonym samochodzie, jest możliwość lekkiej regulacji ale wiąże się to z wizytą w warsztacie ustawiającym zbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie wrażemie mam na nieobciążonym samochodzie ale jeśli tak ma być to jestem spokojny.

Dzięki za szybkie odpowiedzi !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one

Jeżeli góra idzie ku srodkowi to nie jest to rozkraczenie, tylko tak jest specjalnie aby polepszyc sterownosc

 

W seryjnym Y10? d*pa, jasiu, klementyna... W wielu Y10 tak się dzieje (konstrukcja zawieszenia), spory negatyw z tyłu nie jest fabryczny!! Ja u siebie jeździłem z tym do warsztatu na poprawienie tego, bo w koleinach jeździć się nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W seryjnym Y10? d*pa, jasiu, klementyna... W wielu Y10 tak się dzieje (konstrukcja zawieszenia), spory negatyw z tyłu nie jest fabryczny!! Ja u siebie jeździłem z tym do warsztatu na poprawienie tego, bo w koleinach jeździć się nie dało.

 

U mnie też są "rozkraczone" i jest tak:rok 1998, przebieg 176 tysi, tył niedotykany prowadzi się super, zwłaszcza (w porównaniu z innymi autami) w koleinach głównie za sprawą wąskich opon(ja mam nawet 165/80 czyli średnica koła troszkę większa niż w oryginalnym 175/70 lub tabelarycznym 155/80- efekt: troszkę wydłużone przełożenia) i nie chcę nic zmieniać(zwłaszcza że mechanicy mają tendencję do partolenia geometrii). Niech jakiś mądry, co robił tył się wypowie, czy w ogóle w Y10 jest możliwość regulacji zbieżności z tyłu, bo w niektórych samochodach nie ma(w takim przypadku jak jest walnięty tak, że zgina "ramę" to jest do wyrzucenia). Aha, regularnie kontroluję ciśnienie w kołach i równo zbiera bieżnik a jeżdżę na różnym obciążeniu(czasem sam, czasem ok.500kg często pomiędzy)

 

P.S. zauważyliście, że Y10 mocno ugina się pod ciężarem i trzeba regulować światła jak jest ciemniej i ta regulacja ma duże znaczenie jeśli chodzi o wysokość padania snopa światła(w niektórych autach jest to prawie niewidoczne:))

 

Pzdr dla wszystkich posiadaczy Y10!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...