Stefanopulus Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Czołem, Stanąłem (znowu przed wyborem opon. Generalnie poruszam się więcej po czarnym gdyż moim Tyranem wożę się do pracy i z rodzinką po pracy Natomiast w weekendy śmigam po bezdrożach i jestem przekonany że w moim przypadku potrzebuję opony All Terrain, która oczywiście będzie tylko (albo aż) kompromisem między wymogami stawianymi przez różne nawierzchnie w różnych warunkach pogodowych. Po przewertowaniu sporej ilości opinii zostanę jednak przy szerokości 225 (może jedynie profil wyższy 75?) ponieważ teraz na takiej jeżdżę i trzyma się wystarczająco pewnie na drodze, koleiny dają się we znaki więc 235 zmniejszyła by komfort jazdy na polskich drogach, a w zimie mniejszy jednostkowy nacisk to większe prawdopodobieństwo utraty kontroli oraz większe prawdopodobieństwo wystąpienia aqua planningu. Z tego co przeczytałem to BFG T/A KO są dosyć twarde czyli mniej się zużywają i są odporniejsze w terenie niż inne ATki, ale są bardziej śliskie na mokrym czarnym oraz w ziemie na czarnym. PODOBNO General Grabber AT2 to opony które są miększe (większa ścieralność), ale lepiej zachowują się na mokrym i zimowym czarnym Czy mogę prosić o Waszą opinię na temat GG AT2, czy zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem? Szczerze mówiąc zgłupiałem ponieważ czytałem kilka sprzecznych opinii o GG AT2. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Jechałem na goodrichach kiedyś podczas deszczu. Grabberów nie znam, ale sam kupiłem Toyo open country i są IMO bardzo dobre. W zimie dadzą radę, na mokrym (sprawdzane dzisiaj w koleinach i głębokich kałużach) nie pływają, w lekki teren wystarczą, a na asfalcie wbrew pozorom cichutkie. Tylko ponoć zużywają się szybciej. Ale to już pikuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Jechałem na goodrichach kiedyś podczas deszczu. I jak wrażenia? To były T/A KO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 No to były te najbardziej popularne, a wręcz legendarne A wrażenia były dość dobre, ale porównując trakcję na asfalcie między Toyo a BFG to dwa światy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 No to były te najbardziej popularne, a wręcz legendarne A wrażenia były dość dobre, ale porównując trakcję na asfalcie między Toyo a BFG to dwa światy. Klamka zapadła, dziś będę miał Grabki zobaczymy czy są grzechu warte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubuś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Klamka zapadła, dziś będę miał Grabki zobaczymy czy są grzechu warte I jak spisują się Grabki ? Jestem ciekaw, bo mam w planie zakup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 I jak spisują się Grabki ? Jestem ciekaw, bo mam w planie zakup Też jestem ciekaw dodatkowej opini . Ja miałem GG AT2 i byłem z nich zadowolony, jak bym miał je kupować to zrobił bym to jeszcze raz,teraz śmigam na MT-kach i też jest ok ale do lekkiego terenu to są super :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubuś Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 No właśnie w tej chwili waham się między BFG AT, a general grabber AT2 i chciałbym wysłuchać opini użytkowników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.