danolek Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 po wlaczeniu klimy sprezarka (chyba) zaczyna wyc wraz ze wzrostem obrotow silnika oraz podnosi sie temperatura silnika. Poza tym klima chlodzi tak jak powinna,pol roku temu nabita,odgrzybiona,zmieniony przeciwpylek. Lozysko sie zaciera? Druga sprawa - pol roku temu wymienilem kompletne sprzeglo - po miesiacu dalej mam to co mialem przed naprawa - drgania i grzechotanie podczas wysprzeglania,tak podczas ruszania jak i zmiany biegow przy niskich obrotach. Wstawilem najtansze jakie mi zaproponowali,chyba Aisin,sprzeglo kompletne.Mozliwe ze rozpadlo sie po 2 tys km? Zero forsownej jazdy.Znajomy twierdzi ze moge miec nie nasmarowana linke od pedalu i stad szarpanie-ale wtedy co z grzechotaniem?Skad? Sprzeglo nie slizga sie. Auto - p11 2,0 1998 Otagowałem za Ciebie, następnym razem zamknę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 po wlaczeniu klimy sprezarka (chyba) zaczyna wyc wraz ze wzrostem obrotow silnika oraz podnosi sie temperatura silnika. Poza tym klima chlodzi tak jak powinna,pol roku temu nabita,odgrzybiona,zmieniony przeciwpylek. Lozysko sie zaciera? Druga sprawa - pol roku temu wymienilem kompletne sprzeglo - po miesiacu dalej mam to co mialem przed naprawa - drgania i grzechotanie podczas wysprzeglania,tak podczas ruszania jak i zmiany biegow przy niskich obrotach. Wstawilem najtansze jakie mi zaproponowali,chyba Aisin,sprzeglo kompletne.Mozliwe ze rozpadlo sie po 2 tys km? Zero forsownej jazdy.Znajomy twierdzi ze moge miec nie nasmarowana linke od pedalu i stad szarpanie-ale wtedy co z grzechotaniem?Skad? Sprzeglo nie slizga sie. Auto - p11 2,0 1998 Zapewne z łożyskiem sprężarki klimy będziesz musiał się pobawić. Pytanie jak bardzo różni się wskazanie temp. silnika z i bez klimy. Klima nie powinna aż tak obciążać silnika żeby temp. skoczyła o więcej niż 10 stopni od normalnego wskazania. Jak ja miałem zatarte łożysko (po wyjęciu nie dało się go ruszyć ręką)to po za piszczeniem spod maski miałem wyższe spalanie jak bym non stop jeździł na klimie. Może dodatkowo obciąża ją zużyte łożysko alternatora, ale ja bym obstawiał jakiś problem z pompą wody. Ad. Druga sprawa- Jaki masz stan poduszek silnika i skrzyni ? Zdarza się tak że nie widać żeby były bardzo zużyte a tam właśnie może być problem. Możliwe też jest że coś mechanicy spi..... i od nowa zabawa albo zapłaciłeś za komplet tarcza łożysko docisk a zmienili tylko tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Może wentylatory odwrotnie się kręcą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 wieshaq - chyba masz racje z tymi poduszkami. odpowiedz od firmy tedgum - Wkład poduszki lewej 00466991 cena 73 zł brutto wkład poduszki prawej 00462458 cena 104 zł Br z tego co patrzylem jest jeszcze jakas jedna poduszka,'łapa' czy cos takiego.brac wklady czy szukac calych poduszek? czy cos jeszcze dochodzi do kompletu poduszek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.