Gość McFly Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Witam, mam Nissana Sunny N14 2.0 Diesel, standardowo miałem założone elektroniczne zegary bez obrotomierza, lecz kupiłem takie "z". Wszystko działa pięknie oprócz samego obrotomierza, gdyż nie wiem skąd wziąć dla niego sygnał. Udało się komuś pozyskać sygnał impulsów skądś? O ile się nie ?mylę? to w każdym samochodzie można ten sygnał wziąć z alternatora. Mój alternator posiada 4 kabelki: masowy na górze, 14v z prawej strony, oraz dwa na kostce od przodu (w razie czego mogę wrzucić zdjęcie alternatora). Do którego kabelka można podłączyć obrotomierz i w jaki sposób? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Witam, mam Nissana Sunny N14 2.0 Diesel, standardowo miałem założone elektroniczne zegary bez obrotomierza, lecz kupiłem takie "z". Wszystko działa pięknie oprócz samego obrotomierza, gdyż nie wiem skąd wziąć dla niego sygnał. Udało się komuś pozyskać sygnał impulsów skądś? O ile się nie ?mylę? to w każdym samochodzie można ten sygnał wziąć z alternatora. Mój alternator posiada 4 kabelki: masowy na górze, 14v z prawej strony, oraz dwa na kostce od przodu (w razie czego mogę wrzucić zdjęcie alternatora). Do którego kabelka można podłączyć obrotomierz i w jaki sposób? Pozdrawiam no i trzeba dodac ze tutaj rozlozylismy doslownie pol auta w poszukiwaniu kabla od obrota i go nie ma , szukalismy tez w komputerze i podlaczalismy pod kazdy z pinow i nic tyle ze kostki byly rozlaczone ale przy odpalonym aucie. Mozna go ciagnac z alternatora ale jak ? przez rezystor i kondensator ale jaki ?? co mam kobicie powiedziec w sklepie ze chce rezystor i kondensator do alternatora ? wydaje mi sie ze nie bedzie wiedziala o co chodzi a pewnie jest tego tysiace , wiem ze ktos juz z forum podlaczyl obrotek w tej wersji wiec moze niech sie wypowie help bo swira dostaje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 w tym przypadku trzeba rozkladac alternator zeby wyciagnac sygnal wiec problem rozwiazany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 w tym przypadku trzeba rozkladac alternator zeby wyciagnac sygnal wiec problem rozwiazany ... Kurcze, obecnie przymierzam się do zmiany zegarów na wersję z obrotkiem, lecz zauważyłem że w starej desce mam inaczej porozmieszczane kabelki w kostkach które podpina się pod deskę. Nie chcę przekładać w kostkach kabli i szukam odciętych kostek, ale masz może możliwość pokazania skąd w alternatorze trzeba pociągnąć kabelek ? i czy coś jeszcze jest potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zelfiacz Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Wiem że w silniku C20D sygnał do obrotomierza idzie z pompy paliwowej, sam chciałem wstawić obrotomierz po wymianie silnika (W starym nie było wyjścia na pompie)ale nigdzie nie moge znaleźć zegarów:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 no wlasnie najpierw musicie sobie sprawdzic czy z pompy wychodzi sygnal bo akurat u mnie tego nie ma i trzeba sie dodatkowo wykosztowac, ja licznik wymienialem dlatego ze stary mi padl ogolnie dla samego obrotka to jest zabardzo nie oplacalne. Gdybym wczesniej wiedzial ze bez mechanika sie nie obejdzie to bym kupil normalny taki jak mialem po pierwsze duzo tanszy a po drugie latwiej dostepny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 no wlasnie najpierw musicie sobie sprawdzic czy z pompy wychodzi sygnal bo akurat u mnie tego nie ma i trzeba sie dodatkowo wykosztowac, ja licznik wymienialem dlatego ze stary mi padl ogolnie dla samego obrotka to jest zabardzo nie oplacalne. Gdybym wczesniej wiedzial ze bez mechanika sie nie obejdzie to bym kupil normalny taki jak mialem po pierwsze duzo tanszy a po drugie latwiej dostepny A jaka to wtyczka ?? bo ja mam chyba ze 3 kostki (wtyczki) wychodzące z pompy ale która jest która to nie wiem.Wiem która odcina paliwo, więc pozostają 2 nieznane, jedna jest na samej górze (3piny) i za chiny nie wiem jak działa. a trzecia jest od tej samej strony co pierwsza. (czyli od strony świec żarowych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 A jaka to wtyczka ?? bo ja mam chyba ze 3 kostki (wtyczki) wychodzące z pompy ale która jest która to nie wiem.Wiem która odcina paliwo, więc pozostają 2 nieznane, jedna jest na samej górze (3piny) i za chiny nie wiem jak działa. a trzecia jest od tej samej strony co pierwsza. (czyli od strony świec żarowych) no to ktoras z tych kostek bedzie miala sygnal obrotka u mnie jest tylko jedna wtyczka ktora odcina paliwo i dlatego nie mam jak podlaczyc licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xdeman Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Koledzy wiecie już może która kostka przy pompie jest potrzebna do obrotomierza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.