Gość raa Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam, Jestem posiadaczem Almery 2.2Di z 2000 r, jakis czas temu mialem wlamanie do samochodu. Skradziono oczywiscie radio naruszajac przy tym polowe konsoli iwykrzywiajac caly szkielet metalowy na ktorym sie tryzmaja plastiki. Od tego momentu nie dziala mi klima. Po wlaczeniu AC wogole nie podnosza sie obroty nie slychac by silnik byl dodatkowo obciazony, dioda na przycsku swieci wiec niby jest ok. Klima nie dziala i kombinuje jak sie za to samemmu zabrac, jak sprawdzic czy sygnal do przekaznika dochodzi (tzn gdzie on sie znajduje)? Jutro zamierzam to rozbierac mzoe jakis przewod jest uszkodzony. Macie jakies sugestie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 sprawdz czy masz czynnik w układzie,pod maską na przewodach od klimy są zaworki,to odkręć plastikowy kapturek i naciśnij lekko zaworek(tylko uważaj na oczy)jak słabo psyknie,albo wcale to masz pusto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Napisał "od tego momentu" więc można domniemywac, że wczesniej było w porządku. Sprawdź wizualnie wszystkie połączenia przy konsoli, może tam się coś odpięło. Sama dioda o niczym nie świadczy, wiem, że bywały przypadki, kiedy dioda nie świeciła, a klima działała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raa Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 sprawdz czy masz czynnik w układzie,pod maską na przewodach od klimy są zaworki,to odkręć plastikowy kapturek i naciśnij lekko zaworek(tylko uważaj na oczy)jak słabo psyknie,albo wcale to masz pusto nawet gdy czynnika nie masz w ukladzie to zauwazalne powinno byc dodatkowe obciazenie silnika przy wlaczeniu AC. Zaraz sie wlasnie za to zabieram. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawat Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 nawet gdy czynnika nie masz w ukladzie to zauwazalne powinno byc dodatkowe obciazenie silnika przy wlaczeniu AC. Zaraz sie wlasnie za to zabieram. Pozdr Jak będziesz rozbierał konsole, przy regulatorze ciepłe zimne powietrze jest stykowy czujnik, sprawdż go czy wszystko z nim ok. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eMPe Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Jak będziesz rozbierał konsole, przy regulatorze ciepłe zimne powietrze jest stykowy czujnik, sprawdż go czy wszystko z nim ok. Pozdrawiam. W jakiś ciepły dzień przy nagrzanym aucie włącz klime i sprawdź czy się kręci sprężarka (jak otworzysz maskę to po lewej stojąc przed autem na dole), jest na niej pasek klinowy ten sam co do alternatora sprężarka jest jakby schowana w środku. Byś może po prostu kabelek się odłączył albo coś takiego. Inny sposób to tak jak wyżej pisali luknąć na obroty czy lekko skoczą po włączeniu ok 200rpm. O sprawdzeniu bezpieczników nie wspomnę. Jeśli spreżarka działa to najlepiej podjędź do serwisu klimy i tyle bo przy tym nie warto grzebać jak ktoś się nie zna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.