Gość bart85 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 witam jestem posiadaczem nissana primery p11 gt poczytalem na forum troszke o egr czy moglby mi ktos dokladnie wytlumaczyc gdzie znajduje sie o w moim autku serdecznie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 witam jestem posiadaczem nissana primery p11 gt poczytalem na forum troszke o egr czy moglby mi ktos dokladnie wytlumaczyc gdzie znajduje sie o w moim autku serdecznie pozdrawiam Zazwyczaj znajduje się to przy kolektorze dolotowym i kształtem przypomina grzyba. przy kolektorze znajdują się zazwyzaj dwa grzyby jeden to jest zawór EGR a drugi jest odpowiedzialny za wyprzedzenie zapłonu. EGR poznasz po tym że wchodzi do niego od dołu metalowa rurka która idzie do kolektora wylotowego o grubości 10-15mm. Mozesz to zrobić na kilka sposobów wstawiając 2PLN w króciec przy kolektorze lub w mniej kłopotliwy sposób zdejmując wężyk gumowy od podciśnienia który idzie do grzyba od góry. w grzybie znajduje się membrana która poprzez podciśnienie z tego wężyka gumowego otwiera zawór EGR. Ważne jest aby po zdjęciu wężyka od góry zaślepić ten gumowy wężyk od podciśnienia np śrubką i po kłopocie nawet nie 3minuty roboty a EGR out bo jeśli jest brak podciśnienia to zawór jest cały jest cały czas zamkniety i w każdej chwili mozesz go podłączyć spowrotem. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart85 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zazwyczaj znajduje się to przy kolektorze dolotowym i kształtem przypomina grzyba. przy kolektorze znajdują się zazwyzaj dwa grzyby jeden to jest zawór EGR a drugi jest odpowiedzialny za wyprzedzenie zapłonu. EGR poznasz po tym że wchodzi do niego od dołu metalowa rurka która idzie do kolektora wylotowego o grubości 10-15mm. Mozesz to zrobić na kilka sposobów wstawiając 2PLN w króciec przy kolektorze lub w mniej kłopotliwy sposób zdejmując wężyk gumowy od podciśnienia który idzie do grzyba od góry. w grzybie znajduje się membrana która poprzez podciśnienie z tego wężyka gumowego otwiera zawór EGR. Ważne jest aby po zdjęciu wężyka od góry zaślepić ten gumowy wężyk od podciśnienia np śrubką i po kłopocie nawet nie 3minuty roboty a EGR out bo jeśli jest brak podciśnienia to zawór jest cały jest cały czas zamkniety i w każdej chwili mozesz go podłączyć spowrotem. pozdrawiam dzieki bede musial sobie poszukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.