Gość lesko Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam Mam problem z .......... Własnie niewiem w czym tkwi. Przy delikatnym hamowaniu drga kierownica, przy 160 km/h i delikatnum hamowaniu drgania sie nasilaja. Opony wymieniłem sa nowe wyważone ( na starych byla podobna sytuacja), klocki ok tarcze powiedzieli ze sa proste. Prosze o porade co moge jeszcze sprawdzic. Z gory dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 A jak stwierdzili że tarcze są proste?Bo chyba nie na oko Moim zdaniem zwichrowane są tarcze,niestety żaden serwis nie uznaje tego na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel55 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam Mam problem z .......... Własnie niewiem w czym tkwi. Przy delikatnym hamowaniu drga kierownica, przy 160 km/h i delikatnum hamowaniu drgania sie nasilaja. Opony wymieniłem sa nowe wyważone ( na starych byla podobna sytuacja), klocki ok tarcze powiedzieli ze sa proste. Prosze o porade co moge jeszcze sprawdzic. Z gory dziekuje i pozdrawiam opcji jest bardzo duzo a mianowicie: krzywe tarcze,luzy w zawieszeniu,krzywa lub wybulona opona,krzywe felgi,luzy w ukladzie kierowniczm,zle wywazone kola,luzy na lozyskach kol,uszkodzona pompa hamulcowa, z bardziej drastycznych to to ze auto jest powypadkowe i zle naprawione (proponuje przejechac sie na badanie laserowe punktow kontrolnych podlogi/podwozia.Bez tego szkoda sie zabierac za szukanie przyczyny , mialem kiedys auto powypadkowe tez szukalem ,wymienialem i konca nie bylo widac ,okazalo sie ze auto poprostu bylo "skrzywione" zle naprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woocash Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Zamień koła przód na tył i wyważ zrób geometrie sprawdz luzy w zawieszeniu. Jeżeli to nie pomoże sprawdził bym tarcze jeżeli sa w dobrym stanie może przetoczyć i nowe klocki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Jaki masz przebieg w tym murano? Kumpel przerabiał podobny problem w corolli. Przyczyną bicia było coś tam z zaciskiem hamulcowym. Niestety w tej chwili nie umiem dokładnie powiedzieć co Pzd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lesko Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Przebieg mam 100 000 km i jez 3 mechanik mowi ze chyba tarcza ale to jest na zasadzie, ze wymienia i przestanie drgac to tarcza a jak nie to ??? No ale dzieki za pomoc jakbys mogl dowiedziec sie cos konkretniejszego to bylbym wdzieczny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 @lesko Mój kumpel też wtedy wymieniał tarcze, bo na nie przeważnie pada podejrzenie. Niestety diagnoza była chybiona, kasa wydana przy hamowaniu nadal lekko trzepało. Postaram dowiedzieć się konkretów jak najszybciej. Pzd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam Mam problem z .......... Własnie niewiem w czym tkwi. Przy delikatnym hamowaniu drga kierownica, przy 160 km/h i delikatnum hamowaniu drgania sie nasilaja. Opony wymieniłem sa nowe wyważone ( na starych byla podobna sytuacja), klocki ok tarcze powiedzieli ze sa proste. Prosze o porade co moge jeszcze sprawdzic. Z gory dziekuje i pozdrawiam jestes pewien ze mechanik sprawdzal bicie tarcz, na oko tego nie zrobi, bicie trzeba zmierzyć czujnikiem zegarowym wystarczy 0,3mm i bedzie biło a przy duzych predkościach bicie jest juz nie do opanowania, a jak masz koła dużej srednicy to jeszcze lepiej przenosi na kierownice. Jedź jeszcze raz do tego mechanika i sprawdź czy tarcze da sie przetoczyć ale nie tylko na powierzchni tarcia klocków ale i na powierzchni styku tarczy z piasta koszt ok. 50 za dwie tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lesko Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam. Zastanawiam sie czy jest sens przetaczac tarcze rozne opinie o tym slyszalem, tym bardziej ze u mechaników w Tarnowie nieuzyskalem konkretnej opini na temat tarczy w jakim stanie sa ( chodzi o zuzycie ). Tak naprawde to kazdy mowi ze jeszcze sa dobre ale jakies konkrety o grobosci czy cos takiego to tragedia. Moze z was ktos zna jakis dobry zaklad mechaniki odnosnie ukladu chamulcowego gdzies w rejonie Tarnowa. Salon Nissana w Tarnowie moim zdaniem jest kiepsko wyposazony reczej wszystko polega na ogledzinach niz na jakimkolwiek sprawdzeniu hamulcow. A odnosnie drgania to zuwazylem jeszcze jedna dziwna rzecz. Wciskam na hamulec delikatnie jest OK, dociskam zaczyna drgac, dociskam mocneij przestaje. Oczywiscie im szybciej jade tym bardziej drga. Natomiast przy malych predkosciach jest cos w rodzaju żabki, bez drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.