Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p11.144] 1,8 cewka czy przepływomierz?


lenor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z moim autem. Od jakiegoś czasu jak jest zimny przy zatrzymywaniu się na skrzyżowaniu gaśnie lub obroty są bardzo niskie i się dusi. Dodam iż mam auto na gazie. Ten objaw jest po przełączeniu na gaz. Gdy samochód się rozgrzeje jest prawie ok. Na wolnych obrotach, obroty skaczą co jakiś czas tak nieregularnie raz jest 30s np 750 za chwile na 2s 600 i 1min znów 750 i znów na 2s niższe obroty. Tak jest na gazie i na benzynie na benzynie to nawet jak jest ciepły to potrafi zgasnąć przy zatrzymywaniu się. Facet od gazu powiedział mi że to może być któraś z cewek. Jak mogę sprawdzić czy cewka jest dobra? są jakieś testery?? A może to wina przepływomierza?? Może mieliście podobne problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z moim autem. Od jakiegoś czasu jak jest zimny przy zatrzymywaniu się na skrzyżowaniu gaśnie lub obroty są bardzo niskie i się dusi. Dodam iż mam auto na gazie. Ten objaw jest po przełączeniu na gaz. Gdy samochód się rozgrzeje jest prawie ok. Na wolnych obrotach, obroty skaczą co jakiś czas tak nieregularnie raz jest 30s np 750 za chwile na 2s 600 i 1min znów 750 i znów na 2s niższe obroty. Tak jest na gazie i na benzynie na benzynie to nawet jak jest ciepły to potrafi zgasnąć przy zatrzymywaniu się. Facet od gazu powiedział mi że to może być któraś z cewek. Jak mogę sprawdzić czy cewka jest dobra? są jakieś testery?? A może to wina przepływomierza?? Może mieliście podobne problemy.

 

 

Ja jakiś czas temu przez swoją nie uwagę podczas wymiany świec nie podłączyłem 1 cewki, a musiałem auto szybko przestawić, więc odpaliłem i pojechałem na 3 cewkach ;)

Objawy to na jałowym latała trochę wskazówka, nie trzymał dobrze obrotów. A jak spróbowałem przyspieszyć to w zakresie 900-1300 szarpał trochę, nierówno pracował, powyżej tego zakresu było niby w normie dosyć było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zapaliła się przypadkiem kontrolka silnika ? Takie odpięcie cewki powinno skończyć się błędem i informacją w komputerze.

Sprawdź napięcia na przepływce i będziesz wszystko wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zapaliła się przypadkiem kontrolka silnika ? Takie odpięcie cewki powinno skończyć się błędem i informacją w komputerze.

Sprawdź napięcia na przepływce i będziesz wszystko wiedział.

 

U mnie przy odpiętej całkowicie cewce nie pokazał się żaden błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy odpiętej całkowicie cewce nie pokazał się żaden błąd.

 

U mnie jak cewka padała to momentalnie miałem błąd cewki wypadanie zapłonów i kontrolka silnika :((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a jak mogę te napięcia sprawdzić?? jakie powinny być?

 

żadna kontrolka się nie zapala...posprawdzam jeszcze raz wszystkie połączenia z cewkami.. może któryś z kabli jest uszkodzony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak cewka padała to momentalnie miałem błąd cewki wypadanie zapłonów i kontrolka silnika :( (

 

Może jak padnie, a odłączona to jakoś inaczej, nie wiem w każdym razie wtyczka leżała kilka cm obok cewki. Po wpięciu w gniazdo auto zaczęło równo pracować i do teraz 0 problemów i 0 kontrolek świecących się ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem połączenia wszystko na miejscu .... może jeszcze jakieś pomysły??? jak można sprawdzić cewkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...