Gość gacek78 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam mam problem w mojej nysce,otóż mam spore wycieki z pod wtrysków paliwa,najwiekszy jest na sterującym z tej niby zaślepki co jest na kolejny wtrysk,powtarzam z zaślepki a nie wężyka do następnego wtrysku oraz pocą sie prawie wszystkie w okolicach tej dużej śruby co wkręcana jest w głowice,byłem u mechanika i wstępnie powiedział że wystarczy może podkładki powymieniać,pytanie do was koledzy czego moge sie jeszcze spodziewać,jakieś większe problemy??dodam ze auto nie kopci i w miare ok chodzi.Silnik to 20td 180 tys przebieg,pompa i wtryski bosch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Nie wiem co do pocenia się wtrysków, ale wyciek z zaślepionego wężyka powrotu można w prosty sposób wyeliminować - ściągając ten stary wężyk, dobierając wężyk o podobnej lub mniejszej średnicy, odcinając kawałek o takiej samej długości jak stary i przekładając metalową zaślepkę ze starego wężyka na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zamontuj nowe wężyki i podkładki pod wtryski, a kołeczek przełóż w nowy wężyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zamontuj nowe wężyki i podkładki pod wtryski, a kołeczek przełóż w nowy wężyk Witam! Ma ktoś ten korek oryginalny? Jeżeli tak to proszę o fotkę jak to w oryginale wygląda bo w motoryzacyjnym idzie dostać tylko badziewie za 3 PLN przez które ostatnio wyleciało mi po drodze 20L ON !!! A wszystko przez to że wcześniej miałem kawałek wężyka zaślepionego śrubką i mi się to nie podobało. Prawdopodobnie jakbym tego nie zmienił problemu by nie było. Pozdrawiam. Bart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek78 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Witam,dziekuję za odpowiedzi,dziś auto odebrane od mechanika i już sucho jest,wymienione podkładki i wężyki ale żeby nie było tak kolorowo wystąpił następny problem otóż ropa która wyciekała z wtrysku przedostawała się do rozrządu i efekt jest taki że zaczeła mi wyć rolka napinająca pasek rozrządu(najprawdopodobniej)tak przy 2300 obr/min potem cisza,i tak sobie myśle ze kto wie czy ropa nie wypukała smaru z łożyska tej rolki,mam pecha bo dwa tygodnie temu byl robiony cały rozrząd.Mam zamiar chwile z tym pojezdzić ostrożnie,może ucichnie ale znając moje szczęście do tego auta pewnie będę musiał wymienić ta rolkę i pewnie pasek też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Ja jezdze ze srubka wkrecona w wezyk zacisnieta opaska mala na kable i jest ok na tym zaslepionym.Fakt ze to nie wyglada ciekawie ale jest skuteczne.No i musialem wymienic wtryskiwacz sterujacy ale teraz jest sucho ale to chyba bolaczka td nissan i dalej mam maly problem ale mozna jezdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdiB Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Mi taki korek za 2-3 zl srednio co rok parcieje i peka teraz mam wezyk ze srubka co nie specjalnie mi sie podoba ale zobaczymy jak to zda egzamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.