Gość siakus Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam. Jeżeli chodzi o ten dział, to jestem całkiem zielony.. Moglibyście mnie naprowadzić mniej więcej na czym takowy wydech polega, co bym potrzebował do jego montażu? (P10 1995r. kat. 1.6 SLX 90KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siakus Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Dzięki Bombel za radę Na pewno jutro się przyda. Wycinałem dziś katalizator a jutro w Ulterze mam zamiar założyć tłumik, a o całym wydechu z 2' zobaczymy co powie spawacz z warsztatu Ultera Ciekawe czy byłby to duży koszt.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Wydech 2,5" oznacza, ze ma taka srednicę 2,5" = 6,25 cm. W Twoim silniku zrobiłbym max 2" = 5 cm, bo zamulisz auto. Co do potzrebnych rzeczy to rurki z kwasówki i dobry spawacz Bombel To czy zamuli to nie wiadomo. Zależy od poniższych parametrów: 1. średnicy zaworu, jego wzniosu, przekroju kanału wydechowego. 2. kąta współotwarcia zaworów (krzywki wałka rozrządu) 3. długości układu wydechowego i związanego z tym rezonansu Ja sugeruję dobrać średnicę rury która polem przekroju będzie taka sama lub trochę WIĘKSZA od pola przekroju kanału zaworu wylotowego. Nigdy odwrotnie bo wtedy będzie dławić. Nie mam teraz swoich plików bo bym Wam to podał. Większa średnica nie musi ani pomagać ani przeszkadzać ale żeby zamulała to moim zdaniem musiałby być ze 3". Na 2.5" nada jeździć zresztą masz Bombel 2.5" u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.