Gość P_A_L_A_C_Z Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 OGLADALEM AUTKO -P12 Z 2004 ROKU ,2.2 DIESEL -dosyc mocno dmucha z korka wlewu oleju ,czy to normalne ??? prosze o opinie .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 OGLADALEM AUTKO -P12 Z 2004 ROKU ,2.2 DIESEL -dosyc mocno dmucha z korka wlewu oleju ,czy to normalne ??? prosze o opinie .. Jest temat chcę kupić primerę - napisz tam i poszukaj na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 OGLADALEM AUTKO -P12 Z 2004 ROKU ,2.2 DIESEL -dosyc mocno dmucha z korka wlewu oleju ,czy to normalne ??? prosze o opinie .. To sie nazywa przedmuchy - sa rozne teorie. Jedni twierdza ze to norma, inni ze uszczelka, jeszcze inni, ze jesli dmucha ale nie gasnie to ok, inni, ze niektore motory zawsze gasna po odkreceniu korka. Ilu wlascicieli tyle opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Lekki przedmuch zawsze występuje bo wałek rozrządu jest smarowany olejem silnikowym pod ciśnieniem. Silny przedmuch może być oznaką zużycia pierścieni tłokowych. Wówczas auto spala olej barwiąc spaliny na niebiesko albo czuć charakterystyczny smród palonego oleju. Przedmuch spowodowany uszkodzeniem uszczelki głowicy albo samą głowicą objawia się obecnością spalin w układzie chłodzenia. Płyn zmienia zabarwienie na siwe a w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze. Spaliny mają białe zabarwienie a po rozgrzaniu auto zamienia się w parowóz. Na korku oleju od środka może pojawić się biały szlam tzw masełko powstałe z wymieszania się płynu z olejem jeśli do tego dojdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P_A_L_A_C_Z Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Lekki przedmuch zawsze występuje bo wałek rozrządu jest smarowany olejem silnikowym pod ciśnieniem. Silny przedmuch może być oznaką zużycia pierścieni tłokowych. Wówczas auto spala olej barwiąc spaliny na niebiesko albo czuć charakterystyczny smród palonego oleju. Przedmuch spowodowany uszkodzeniem uszczelki głowicy albo samą głowicą objawia się obecnością spalin w układzie chłodzenia. Płyn zmienia zabarwienie na siwe a w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze. Spaliny mają białe zabarwienie a po rozgrzaniu auto zamienia się w parowóz. Na korku oleju od środka może pojawić się biały szlam tzw masełko powstałe z wymieszania się płynu z olejem jeśli do tego dojdzie > ok dziekuje za wpisy , ktos jeszcze ma jakies spostrzezenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.