Tomyddc Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Co trzeba zrobić żeby zaadoptować sterowanie nawiewami z P10 (przełączniki zamiast dźwigienek)? Wiem że to jest elektrycznie sterowane silnikiem ale czy ktoś może się oriętuje czy dużo z tym zabawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Co trzeba zrobić żeby zaadoptować sterowanie nawiewami z P10 (przełączniki zamiast dźwigienek)? Wiem że to jest elektrycznie sterowane silnikiem ale czy ktoś może się oriętuje czy dużo z tym zabawy? silniczki pasują do obudów od n-14. Kostka dmuchawy i klimy pasuje pnp. Trzeba dorobić wiązkę do silniczków. Wiązka przy sterowniku jest też zintegrowana z oświetleniem. Najważniejsze jest to że NIGDY WIĘCEJ nie zatnie się zmiana nawiewu- zewnątrz/ wewnątrz . Silniczki pracują ładnie i cicho. Poza tym dużo lepiej się prezentują. Gorąco polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Wszystko zmontowane i działa. Trochę ciężko jeśli nie odpalony jest silnik i wentylator na max. Z elektryką próbowałem wg schematu primeru i sunnego ale metodą prób i błędów wreszcie się udało. To jest schemat podłączenia kostki silników. Zasada jest w sumie jedna. To co ma taki sam kolor, łączymy. 2 przewody pozostawiłem nie podłączone, nie wiem co dają i jak działają ale bez nich osiągnąłłem to co mi potrzeba. Silnik do klapy powietrza Wew/Zew nie podłączyłem, bo nie mam jak się tam dostać narazie. Nie jestem pewien czy da się to zrobić bez zdejmowania osłony parownika klimy. Ale wszystko ładnie pasuje bez żadnych przeróbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, czegoś takiego właśnie szukałem, mam pęknięte cięgno przeł. wew.-zew. super Przełączniki już są, nie ma ktoś na sprzedaż sprawnych silniczków? Edytowane 14 Sierpnia 2009 przez alib1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Proponuję poszukać na allegro, za komplet nawiewów koles chciał niedawno 70zł, ale najlepiej to dorwać z kawałkiem przynajmniej wiązki bo bez wtyczek to będzie ciężko bo trudbo zdobyć schemat z kolorami przewodów wnętrza :/ Ja planuję jeszcze powymieniać diody pod przyciskami na czerwone bo takie mi pasują do reszty podświetlenia (biało - czerwone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Będzie cacy;) allegro przeszukałem i są silniki po ok 50 zł, myślę, ze uda się taniej załatwić. Diody zmienię na niebieskie, będzie pod radio ładnie pasowało, tylko muszę poszukać jakichś o słabym świetle albo włożyć w szereg z opornikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Będzie cacy;) allegro przeszukałem i są silniki po ok 50 zł, myślę, ze uda się taniej załatwić. Diody zmienię na niebieskie, będzie pod radio ładnie pasowało, tylko muszę poszukać jakichś o słabym świetle albo włożyć w szereg z opornikiem... diody mają taki dziwny trójkątny kształt więc może być ciężko z podmianką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zamierzam dorobić przyrząd do szlifowania tych diodek i powinny same sie ukształtowac. Zobaczymy jak wyjdzie. Pozatym po kilku dniach działania wszystko jak trzeba. Może dziś spróbuję założyć silnik do świeżego bez zdejmowania reszty gratów. Mam nadzieję że się uda bo inaczej znów wydatek. (operacje z freonem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Śledzę i trzymam kciuki;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 U mnie wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 A u mnie wygląda tak Prace trwały jakieś pół dnia, ale opłaciło się, wszytko działa jak należy Założyłem to tydzień temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Czy może ktoś rozrysować kostki? Przy panelu i przy silniczkach kolory są zupełnie inne, zgadzają się jedynie zasilania z tego co zauważyłem. Z góry dzięki za ewentualną pomoc. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kejk Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 A Próbował ktoś zamontować panel od Almery N15? Wprawdzie nieduża zmiana w stosunku do N14, ale wolałbym obrotowe przełączniki niż te oryginalne 'wajchy'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.