lenor Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam Mam podobne objawy czy mogę prosić o sprawdzenie? VIN SJNBEAP11U0402214 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bs123 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 To ja tez podepne sie. Ostatnio pojawily sie u mnie dziwne objawy, mianowicie miedzy 2000 a 3000 tys obrotow samochod zaczyna szarpac, jakby wypadal mu zaplon oraz na wolnych obrotach sam dodaje sobie gazu mniej wiecej do 1500 obr. Ostatnio to juz wogole zglupialem bo wracajac z urlopu auto przestalo palic na 1 cylindrze. Nie jest to uszczelka ani kable bo bo ostygnieciu silnika znowu pali na 4 cylindrach. Help! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 auto przestalo palic na 1 cylindrze. Pisałem o tym w kilku innych wątkach. Miałem tak samo - 2 zatkane wtryskiwacze. Czyszczenie lub zakup innych. Mnie gość wyczyścił. Ewentualnie może być cewka zapłonowa. Musisz ją pomierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bs123 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Pisałem o tym w kilku innych wątkach. Miałem tak samo - 2 zatkane wtryskiwacze. Czyszczenie lub zakup innych. Mnie gość wyczyścił. Ewentualnie może być cewka zapłonowa. Musisz ją pomierzyć. Nie stawiam na wtryskiwacze bo sytuacja jest identyczna na gazie i na Pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbtomek Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Witam wszystkich użytkowników. Pisałem w innym wątku tekst poniżej, ale cisza więc może tu...?? A ja mam taki problem... Od około 1 miesiąca posiadam Nissana Primera 99 po liftingu 1.8 benzyna, obroty pojazdu po uruchomieniu wskakują na 3000 do 3500 na biegu jałowym, (przedtem tak nie szalał). Po rozgrzaniu silnika spadają do ok.1500 i w trakcie jazdy na biegu jałowym wahają się od 1000 do 2000 natomiast stojąc np na skrzyżowaniu trzymają 1500. Przy wrzucaniu biegów (trzymając cały czas wciśnięte sprzęgło) na chwilę wzrastają do 2000 by po chwili opaść do ww wartości. Ikona silnika się pali, a komputer pokazuje błąd nieprawidłowej pracy silnika na biegu jałowym. Mechanik mówi, że to silnik krokowy, , a znajomi że przepływomierz. Jakieś porady i sugestie.. Czytałem tutaj o czujniku położeniu wału... czy to może być przyczyną takiego zachowania się autka? Jestem zielony z mechaniki samochodowej więc prośba o: RATUNEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 CZY MOŻE KTOŚ MNIE WESPRZEĆ INFO mam problem z silnikiem 1.8 bez gazu , komputer pokazał błąd PO171 uboga mieszanka, wymieniłem sondę ale nadal się świeci kontrolka silnika .Czy może ktoś wie czy po wymianie sondy i zresetowaniu komputera przez zdjęcie klemy z akumulatora powinna zgasnąć czy trzeba jechać do elektryka??!! A może co innego padło - Ratujcie Nie mam pomysłów co robić i co to może być., Mam wprawdzie silnik 2.0 i u mnie skończyło się na wymianie przepływki. Akumulator wystarczy jak odepniesz na noc-wtedy się skasuje. Jeśli na nowo zaświeci to znaczy że dalej masz usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 HEJ. KOLEDZY MI TEZ COS ZAMULA..SZARPIE JEDZIE SAM NIE WIE CO ROBIC... POWYZ.4000 OBR CZUC JAK PRZYCHAMOWYWUJE. MOZNA PROSIC O SPRAWDZENIE CZY BYL WYMIENIANY CZUJNIK WALU? MOJ NR....SJNBEAP11U0412339 DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sismondi Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 HEJ. KOLEDZY MI TEZ COS ZAMULA..SZARPIE JEDZIE SAM NIE WIE CO ROBIC... POWYZ.4000 OBR CZUC JAK PRZYCHAMOWYWUJE. MOZNA PROSIC O SPRAWDZENIE CZY BYL WYMIENIANY CZUJNIK WALU? MOJ NR....SJNBEAP11U0412339 DZIEKI Miałem to samo z tym że u mnie była to wina uszkodzonego przepływomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Miałem to samo z tym że u mnie była to wina uszkodzonego przepływomierza U MNIE CHYBA TEZ PRZEPLYWOMIERZ..DZIS ODPIALEM WTYCZKE OD NIEGO PRZY WYLACZONYM ZAPLONIE..ODPALILEM I KICHA NIE CHCE SIE WOGOLE WKRECAC NA WYSOKIE OBROTY PRZY WCISNIECIU PEDALU GAZU....HMM PRZED WYPIECIEM WTYCZKI JEZDZIL TYLE ZE PRZY OK 4000 OBR COS GO BLOKOWALO.A TERAZ SOBIE NAROBILEM LEDWO WROCILEM Z PRACY TAK GO MULI I SZARPIE ZE MASAKRA A CHCIALEM TYLKO SPRAWDZIC CZY DA SIE BEZ TEGO PRZEPLYWOMIERZA JEZDZIC:) TO SOBIE SPRAWDZILEM..WPIALEM WTYCZKE ZPOWROTEM I NADAL KICHA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 HEJ. KOLEDZY MI TEZ COS ZAMULA..SZARPIE JEDZIE SAM NIE WIE CO ROBIC... POWYZ.4000 OBR CZUC JAK PRZYCHAMOWYWUJE. MOZNA PROSIC O SPRAWDZENIE CZY BYL WYMIENIANY CZUJNIK WALU? MOJ NR....SJNBEAP11U0412339 DZIEKI Czujnik położenia wału wymieniony 11.02.2004 przy przebiegu 69429. To nie jest wątek dotyczący odczytywania informacji z VINów, więc proszę mnie o to nie pytać w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Czujnik położenia wału wymieniony 11.02.2004 przy przebiegu 69429. To nie jest wątek dotyczący odczytywania informacji z VINów, więc proszę mnie o to nie pytać w tym wątku. ok dzieki wielkie Czujnik położenia wału wymieniony 11.02.2004 przy przebiegu 69429. To nie jest wątek dotyczący odczytywania informacji z VINów, więc proszę mnie o to nie pytać w tym wątku. ok.. wielkie dziekii i juz nie bede pytal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 hmmm.. pozatym rozkrecilem przeplywomierz ale nic to nie dalo a nawet pogorszylo...chyba sie wlaczyl tryb awaryjny bo nie moge przekroczyc 2500 obrotow na biegu jalowym tak jakby odcinalo paliwo...odlaczylem kleme i zobacze rano czy go wogole odpale.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adallo Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Z tą odcinka po 2500 dzieje się wtedy, gdy wywala błąd przepływomierza. Sam to przerabiałem. Może coś uszkodziłeś albo źle podłączyłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomm Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 witam mam pytanie gdzie sie znajduje ten przeplywomierz?primera 1.8 16v 2000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gelu123 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Podłączę się pod temat, bo miałem podobne problemy. Paliła mi się kontrolka silnika-odczyt wskazywał na czujnik położenia wału. Autko odpalało normalnie, ale podczas jazdy czasami delikatnie szarpało(na różnych biegach i przy różnych obrotach ale najczęściej w zakresie 3-3,5tys obrotów w przy mocniejszym przyspieszaniu czuć było szarpnięcie zwłaszcza na niższych biegach(2,3). Oddałem do naprawy, tam sprawdzili czujnik położenia wału(to na co wskazywał komputer). czujnik okazał się ok. Wyszło na to, że rolka napinacza była walnięta i powstał luz na łańcuszku... Po wymianie napinacza problem zniknął. (kontrolka się nie pali auto pracuje równo). Jak będę wiedział coś więcej to napiszę bo autko dopiero dziś odebrałem(ale mam nadzieję że usterka została ostatecznie usunięta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 witam mam pytanie gdzie sie znajduje ten przeplywomierz?primera 1.8 16v 2000r Zaraz za filtrem powietrza taka plastikowa rurka z wtyczką do której idą kabelki z boku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Z tą odcinka po 2500 dzieje się wtedy, gdy wywala błąd przepływomierza. Sam to przerabiałem. Może coś uszkodziłeś albo źle podłączyłeś ? no i zgadza sie:) kupilem uzywke za 90 zl wczoraj podlaczylem i po kilku kreceniach rozrusznikiem odpalil:) teraz idzie jak burza:) nie wiedzialem ze mam takie mocne autko:) wczesniej tak jak juz pisalem zaraz po kupnie auta czulem ze ok 4000 obrotow cos sie dzieje jakby tracil moc ale jezdzilem tak ponad rok czasu bo jezdzil i cignal niezle do przodu ....no i jakis miesiac temu zaczelo mu sie cos dziac jechal szarpal tracil moc znowu jechal az wkoncu odpialem te wtyczke i po tym juz padl calkiem tryb awaryjny chyba i wiecej jak 2500 obr. nie bylem wstanie przekroczyc do tego taki slaby ze masakra zamowilem przeplywomierz uzywke z allegro z diesla ale miala ten sam nr doszla zmienilem i odpalilem:) teraz jedzie rowno i nie ma juz szarpniecia przy tych 4000 obr dzieki za rady i pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pierniczek Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Siemka Niedawno kupiłem primerke 1.8 benzyna 2000r po przejechaniu 300 km zapalił mi tryb awaryjny.Auto niema problemu z obrotami nie kopci odpala idealne bez roznicy czy silnik jest zimny czy ciepły ale niema mocy i pali sie tryb awaryjny Panowie pomocy!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pierniczek Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Siemka Niedawno kupiłem primerke 1.8 benzyna 2000r po przejechaniu 300 km zapalił mi tryb awaryjny.Auto niema problemu z obrotami nie kopci odpala idealne bez roznicy czy silnik jest zimny czy ciepły ale niema mocy i pali sie tryb awaryjny Panowie pomocy!!!! Ciąg dalszy moich dywagan.Byłem dzisaj u 3 mechaników i kazdy mi powiedział co innego .Jeden Powiedział ze to wina sondy pierwszej drugi ze katalizator a trzeci ze czujnik na wale.Załwarzyłem tez ze jak jade powyzej 4 tys obrotow to nagle mi obroty spadają do zera i zaraz wskakują albo autko gasnie niemam pojecia co to moze byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio7 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam, Podłączę się pod temat ponieważ mam problem z przepływomierzem. U mnie ( QG18DE ) siedzi Bosch 0 280 218 094 ( czyli z termistorem ). Po zbadaniu napięcia na poszczególnych kablach wtyczki od przepływki, stwierdzić można , że są odmienne niż te w manual'u. Moje pytania są takie: 1. Na którym kablu ( ja mierzyłem na wszystkich) bada się się napięcie na przepływomierzu? Który to jest sygnałowy ( zdjęcie )? 2. Chcąc sprawdzić inny (używany) przepływomierz, czy można go podłączyć ot tak, tylko podpiąć go do wtyczki? Czy raczej powinno się go w celu sprawdzenia zamienić ze starym? 3. Proszę też o potwierdzenie, że można użyć przepływomierza o numerze 0 280 218 005 i dołożyć mu termistor ze starego 0 280 218 094? 4. Czy można spokojnie użyć regenerowanego przepływomierza 0 280 218 005 czyli 986 280 232 i czy ten regenerowany ma zaciski na które można założyć termistor? Dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zen Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Ja także dołączam się do powyższych pytań. Pojawił się u mnie problem pzepływomierza. Pytałem w serwisie nissana ale jak uslyszalem ceny to słabo się mnie zrobiło. Czy takie ceny za przepływomierz są ok? - nowy 0 280 218 094 ok. 700 pln - nowy 0 280 218 005 ok. 380 pln - regenerowany 0 280 218 005 ( to chyba jes ten 986 280 232, ale nie wiem do konca ) ok. 300 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmariusz Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 1. Na którym kablu ( ja mierzyłem na wszystkich) bada się się napięcie na przepływomierzu? Który to jest sygnałowy ( zdjęcie )? Kabel sygnałowy to ten czarny u dołu na zdjeciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zen Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Pomierzyłem napięcia na przepływomierzu i wyszło mi, że przy ponad 4000 obr. napięcia nie przekracza 4 V. Osiąga tak ok. 3,5 V max. Czy to znaczy, że przeplywka do wymiany? Czy takie działanie przepływomierza powoduje zapalanie się " Check'a " i błąd ubogiej mieszanki? 2. Chcąc sprawdzić inny (używany) przepływomierz, czy można go podłączyć ot tak, tylko podpiąć go do wtyczki? Czy raczej powinno się go w celu sprawdzenia zamienić ze starym? 3. Proszę też o potwierdzenie, że można użyć przepływomierza o numerze 0 280 218 005 i dołożyć mu termistor ze starego 0 280 218 094? 4. Czy można spokojnie użyć regenerowanego przepływomierza 0 280 218 005 czyli 986 280 232 i czy ten regenerowany ma zaciski na które można założyć termistor? I jak jest w końcu z tymi numerami przepływomierzy? Można zrobić tak jak wyżej w cytacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Czujnik położenia wału wymieniony 17.12.2003 przy przebiegu 40580 w ramach akcji serwisowej W moim przypadku problem z brakiem mocy rozwiązany. Zwyczajnie padł przepływomierz, po wymianie na nowy (BOSH 0 280 218 094) Primera odżyła nie to auto. Ciągnie równomiernie od samego dołu a powyżej 4000 tys. obrotów dostaje fajnego kopa przyspiesza bez żadnych szarpnięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZaMi Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Witam, Panowie tak czytam ten watek bo chyba najdłuższy i najbardziej konkretny watek o silniku krokowym i kto powie mi jak zdiagnozować silniczek krokowy czy nie padnięty jak on ma 6 pinów a nie jak ktoś tu pisał 2??Silnik 2.0 140KM diagnoza mechanika że silniczek krokowy. Objawy raz sie wkręca dobrze na obroty i przyspiesza drugi raz się dusi, raz trzyma dobrze wolne obroty po puszczeniu z wyższych drugi raz nie trzyma i auto gaśnie. Kupiłem uzywke krokowy i nie ma poprawy. Po wykręceniu krokowego ale nie wypinaniu zachowuje sie on następująco: włączam zapłon- wysuwa się do końca po jakiś 3-5 sek cofa się do połowy i tak juz zostaje, wyłączam zapłon to po ok 5 sek cofa się do końca WG Was działa prawidłowo??Przepływka mierzona i ma prawidłowe wskazania, sonda lambda ok, czujnik temp tez. Świece wymieniane, kable WN nie. Dodam jeszcze, że gorzej jest na benzynie niz na gazie (wtryskiwacze nie zapieczone bo mam gaz 0,5 roku i od czasu od czasu przeganiam na benzie)Dwaj mechanicy mowia po badaniu kompem,że za uboga mieszanka ale nie wiedzą dlaczego. Z góry dzięki za sugestie. Pozdrawiam ZaMi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.