Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

blokowanie tylnego koła


Gość darkon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam pytanie czy ktoś może miał taki problem, otóż od jakiegoś czasu blokuje mi się jeden zacisk w tylnym kole, tzn potrafi się lekko blokować podczas jazdy i trzymać, wszystko było już rozbierane i czyszczone dwa razy i nic nie pomogło. Doszliśmy do wniosku z mechanikiem ze trzeba wymienić cały zacisk z jarzmem. Może macie koledzy jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem może tkwić w przewodzie elastycznym,potrafi się rozwarstwić i płyn nie może powrócić z zacisku do układu i z tąd problem,biorę pod uwagę to jak pisałeś że zacisk jest sprawny,czyli tłoczek ,prowadnice i dzwignia ręcznego nie są zapieczone.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem może tkwić w przewodzie elastycznym,potrafi się rozwarstwić i płyn nie może powrócić z zacisku do układu i z tąd problem,biorę pod uwagę to jak pisałeś że zacisk jest sprawny,czyli tłoczek ,prowadnice i dzwignia ręcznego nie są zapieczone.

Pozdrawiam.

 

dzięki wezmę to pod uwagę sprawdzę, zawsze to jest prostsze i tańsze niż wymiana całego zacisku. A co do reszty to wszystko działa jest sprawne, a sama usterka pojawiła się dość nagle

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może są jakieś zestawy naprawcze jarzma i zacisku i nie musiałbyś kupować nowego. Kolega miał taki przypadek w Corolli, tyle że z przodu. Powodowało to lekkie drżenie kierownicy. Więc albo zestaw naprawczy, albo kupno nowego - tak jak powiedział mechanik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może są jakieś zestawy naprawcze jarzma i zacisku i nie musiałbyś kupować nowego. Kolega miał taki przypadek w Corolli, tyle że z przodu. Powodowało to lekkie drżenie kierownicy. Więc albo zestaw naprawczy, albo kupno nowego - tak jak powiedział mechanik.

 

 

 

tak to do wymiany zacisk tez mi sie w kole blokowal i tarcza sie grzala wiec wymienilem z lewej strony z tylu a u drugi wymienilem niedawno bo reczny nie trzymal z drugiej strony teraz jak zaciagne reczny to samochod stoi i nie ruszy:)niewiem ile nowe zaciski w polsce ale ja kupilem w anglii i koszt nowego 110 funtow z tym ze za stary zwracaja 30 wiec wychodzi 80

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

sprawdź linki

 

Witam,

 

Miałem podobny przypadek :-) Co jakiś czas blokowało się prawe lub lewe tylne koło i kończyło się to wymianą klocków. Od ostatniej naprawy polegającej rozebrania zacisków, sprawdzeniu wszystkich uszczelek i linki od ręcznego temat się nie powtarza. A teraz prawdopodobna przyczyna problemów: żadko używałem ręcznego a jak go już użyłem to kończyło się to problemami :-( Prawdopodobnie w zacisku zacinał się mechanizm od ręcznego. Odkąd używam ręcznego - przynajmniej raz dziennie ;-0 problem nie wrócił.

 

Może i tobie pomoże :-)

 

Pozdrawiam,

Tomi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem ile nowe zaciski w polsce ale ja kupilem w anglii i koszt nowego 110 funtow z tym ze za stary zwracaja 30 wiec wychodzi 80

 

W ASO kompletny zacisk do N16 kosztuje 2 tauzeny. Zamiennik ponoć 450 pln ale ostatnio był niedostępny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...