Gość sura Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Jak w temacie. Przy próbie hamowania pulsacyjnego, czy też przy drugim, szybko następującym naciśnięciem pedału hamulca skuteczność hamulca maleje i zapala się czerwona kontrolka (!). Płyn jest na maksa, o co może chodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Sprawdziłbym pompę hamulcową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Jak w temacie. Przy próbie hamowania pulsacyjnego, czy też przy drugim, szybko następującym naciśnięciem pedału hamulca skuteczność hamulca maleje i zapala się czerwona kontrolka (!). Płyn jest na maksa, o co może chodzić? ucieka cisnienie z pompki vacu - juz to mialem - u mnei okazalo sie ze wytarly sie lopatki w pompce vacu ale najpierw sprawdz wszystkie przewody cisnieniowe odchodzace od pompki vacu - jest ich sporo. Opcjonalnie zaworek podcisnienia. Mas T1 czy t2? bo w t1 zaworek byl oddzielnie a w t2 byl zamontowany do serwa. najlepiej otworz maske i posluchaj bedziesz slyszal gdzie syczy jesli masz nieszczelnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hinek Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Albo padło samo servo. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.