rafp11 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Witam Poszukuję osoby , która ma sekwencję Stag 300 w silniku 1,6 na żółtych valtekach i ma możliwość zgrania swojej mapy . Będę zakładał braciakowi taka instalację i gotowa mapa byłaby bardzo pomocna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie idź na łatwiznę, tylko sam skalibruj! Przecież żeby to miało sens, to dawca musiałby mieć takie same średnice dysz i takie samo ciśnienie. A i tak mogłoby się okazać, że silnik silnikowi nie równy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie idź na łatwiznę, tylko sam skalibruj! Przecież żeby to miało sens, to dawca musiałby mieć takie same średnice dysz i takie samo ciśnienie. A i tak mogłoby się okazać, że silnik silnikowi nie równy. A jaki problem ustawić takie samo ciśnienie i średnice dysz jeżeli ktoś ma dobrą i sprawdzoną mapę ? Kalibracją tej instalki jest troszkę kłopotliwa więc po co sobie utrudniać życie. Podobno to forum jest po to żeby sobie pomagać a nie cwaniakować. Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to po prostu nie odpowiadaj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie cwaniakuję, tylko daję Ci dobrą radę - skalibruj instalkę pod auto. Oprócz ciśnienia, reduktor też musiałby być o identycznych parametrach. Bo na różnych modelach zdarzają się różne spadki ciśnienia wraz ze wzrostem obciążenia. Jak może wiesz, szczególnie Valteki mogą się z czasem rozkalibrować. Nigdy nie wiesz czy wtryski w aucie źródłowym pracują tak jak u Ciebie. No i zgrywając mapę od kogoś, skąd wiesz że to optymalna mapa? Może jakiś druciarz to ustawiał, a użytkownikowi tylko wydaje się że jest dobrze? Poza tym Stag jest chyba jedną z łatwiej ustawianych instalacji, nie wiem czego się tu bać. Masz przecież opcję zgrywania mapy na benzynie i na gazie i możliwość ich porównania. Dużo łatwiej niż np takim mało popularnym SEC jakiego ja mam, a mimo to sam się go nauczyłem i sam go kalibruję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Łatwo to się ustawia brc . Tam się nie rozwierca dysz , nie reguluje ciśnienia, robisz autokalibrację na postoju i po małych poprawkach w czasie jazdy już można śmigać. A w stagu rozwiercasz dysze ustawiasz ciśnienie i próbujesz zgrać mapę gazową z benzynową, jak ci nie wychodzi to zwiększasz lub zmniejszasz ciśnienie i znowu próbujesz zgrać mapy, jak dalej nie wychodzi to rozwiercasz lub zmniejszasz średnice dysz i znowu próbujesz zgrać mapy itd. Jak nikt nie ma gotowej mapy to proszę zamknąć ten temat po szkoda czasu i miejsca na serwerze na puste gadanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 mam staga i zolte wtryski ale w p11, nie jest trudno ją wyregulować ale faktycznie trzeba rozwiercac i probowac z roznymi cisnieniami. jesli fizyka jest dobrze zrobiona, to regulacja kompem max 45min (mysle o ustawieniu do perfekcji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.