Gość mamuti Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam Wracając w sobotę z Opola do Wrocławia gdy chciałem odpalić moje autko już we Wro gdyż zatrzymałem się na chwile juz mi nie odpalił. Akumulator nowy i sprawny (dziś sprawdzałem w serwisie gwarancyjnym i jest tylko rozładowany) więc nie wiem jaka może przyczyna. Mam wrażenie ze rozładowanie nastąpiło już we Wrocławiu gdyż zaczął mi nagle chodzić na bardzo wysokich obrotach (1900-2000) i za nic nie chciał ich zmniejszyć. Odpaliłem auto na kable (automat) i pojechałem jeszcze z 5 km (zawsze się zdążył naładować jeszcze na starym aku) ale nic z tego nie wyszło. Auto stoi pod domem. Nissan Maxima 92 r. automat. V6 12 Nie przedstawiam się bo już raz to robiłem ale pod innym nickiem Do Admina :niestety pomimo zalogowania po mój stary nick nie mogę pisać postów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akiro Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Pierwsze co to sprawdź na akumulatorze napięcie na odpalonym silniku - powinieneś mieć około 13-14 volt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 ja stawiam ze masz za male napiecie ladowania. Jak pisze kolega sprawdz napiecie jakie jest na wlaczonym silniku powinno byc ok 14V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mamuti Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie mam możliwości sprawdzenia dzis napięć jutro sprawdze ... mimo wszystko moze zdradzicie co będzie jak bede miał poniżej 14V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie mam możliwości sprawdzenia dzis napięć jutro sprawdze ... mimo wszystko moze zdradzicie co będzie jak bede miał poniżej 14V 14V? hm... ja mam 12.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie mam możliwości sprawdzenia dzis napięć jutro sprawdze ... mimo wszystko moze zdradzicie co będzie jak bede miał poniżej 14V Alternator powinien podawać 14,4.Jeśli masz około 13,5 to może być walnięty mostek prostowniczy w alternatorze. Czy wymieniałeś kiedyś szczotki alternatora,bo możliwe że się kończą.Widać wtedy lekkie żażenie kontrolki ładowania. Jeśli akumulator nie ma nadwyżki napięcia przy ładowaniu 20% to się rozładuje ,a tym bardziej przy jeździe na światłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 14V? hm... ja mam 12.9 na wlaczonym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 na wlaczonym silniku? Pewnie po wyłączeniu silnika,to by się zgadzało.Zawsze pozostaje minimalna nadwyżka po ładowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 na wlaczonym silniku? tak, przy ladowaniu. wiem bo podejrzewalem (rok temu - jeszcze przed zima) ze moze cos nie tak z akumlatorem, ale to byly tylko podjerzenia. bylem u kolesia od akumulatorow i sprawdzil ladowanie. akumlator sprawny, ladowanie tez. od tamtego momentu przejezdzilem zime i 10.000 - jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mamuti Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 no coż mam 12,8 czyli musze cos pogrzebac przy alternatorze dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mamuti Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 ... przyczyna tkwiła w spalonych diodach(2 szt) w alternatorze .. koszt częsci robocizny 330 zł ... przyczyna tkwiła w spalonych diodach(2 szt) w alternatorze .. koszt częsci + robocizna 330 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.