Gość Karol PL Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam Mam problem z micrą. Otóż nie chodzi na jeden cylinder lub na więcej. Komputer wyświetlił błąd "przypadkowe lub wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach". Komputer wyrzucał także za małą wydajność katalizatora(bank 1). Jutro mam zamiar zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Świece, wtryski i cewka zapłonowa były niedawno wymieniane. Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Komputer wyrzucał także za małą wydajność katalizatora(bank 1) - rozwiń to lub podaj kod błędu. Miałem cos podobnego problem leżał po stronie sondy. Przy wielokrotnym wypadaniu załonu wymieniałem cewki świece wtryski i nic, cisnienie też dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karol PL Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Komputer wyrzucał także za małą wydajność katalizatora(bank 1) - rozwiń to lub podaj kod błędu. Miałem cos podobnego problem leżał po stronie sondy. Przy wielokrotnym wypadaniu załonu wymieniałem cewki świece wtryski i nic, cisnienie też dobre. Błąd P-0420 System katalizatora (Bank1)-wydajność poniżej progu A rozwiązałeś michał może ten problem z cylindrem ?>? Witam Pomierzyłem ciśnienie sprężania i na 1-szym cylindrze tylko 8. Na pozostałych ok 11.5-12. Podejrzewam że to będzie zawór.Dodam że samochód chodzi na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 P0420 to na 100% do wymiany katalizator. A odnośnie wypadania zapłonu to u mnie był problem z wiązka 4 cylindra przy samej kostce wtryskiwacza, natomiast tobie bym polecił wykonanie próby olejowej ale tak na 90 % to masz racje z tym zaworem mikry na gazie przejeżdzały ok 60 - 80 tys km i padały właśnie zawory więc czeka cię napawa głowicy i po tej napawie może wszystko wrócić do normy opócz katalizatora. Miałem błąd katalizatora właśnie 420 i po wymontowaniu okazało się że zrobiła się w nim "mała" dziura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jaki kolego Karol Pl masz przebieg w twojej micrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.