Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

podczas jazdy zgasł i juz nie odpalił :(

Gość NiKLoVsKY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

jak w temacie...

jechalem dzisiaj do pracy i zgasł mi silnik i nie chciał juz odpalic

nie pala sie kontrolki na desce rozdzielczej, nie mam sterowania od LPG, nie mam kierunkowskazów...

co mu sie mogło stac ?? bezpieczniki w srodku są dobre...nie wiem jak w komorze silnika bo nie sprawdzzalem

slnik kreci, swiatła sie swieca, radio gra

pomozcie prosz zalezy mi szybko na samochodzie a nie chce go dawac do mechanika

Edytowane przez NiKLoVsKY

oby nie rozrząd..najprościej sprawdzić w sposób następujący.....otwórz korek wlewu olej i niech ktoś zakręci chwilę rozrusznikiem i patrz czy wałki się obracają...jeśli nie to masz przyczynę

wg mnie, to nic mechanicznego, tylko elektyka. A z takimi rzeczami to tylko elektryk samochodowy (jak dla mnie, bo jestem ciemna masa z elektryki, a prąd się bierze z gniazdka) Ale jak się znasz i masz schematy, to możesz posprawdzać sam pod machą, bo być może nie masz iskry na świecach i migaczy przez jakiś przekaźnik/bezpiecznik. Niech mnie poprawią ci co się znają.

Na początek sprawdź akumulator miernikiem. Jeśli jest OK sprawdź główne kable czy nie urwał się np. przy klemie. Dla mnie to też jest raczej wina elektryki.

Na początek sprawdź akumulator miernikiem. Jeśli jest OK sprawdź główne kable czy nie urwał się np. przy klemie. Dla mnie to też jest raczej wina elektryki.

no dla mnie to tez wina elektryki...dzisiaj nie mam czasu (praca) ale jutro od rana bede z nim walczył a jak sie zdenerwuje to wezme tydzien wolnego w pracy i poloze nowa instalacje elektryczną :P