Gość MMC Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Witam, Kupiłem sobie Nissana Sunny 1.6. Auto ogólnie w bardzo dobrym stanie technicznym. Problemem zaczęła być dośc mocno pukająca panewka. Widac że auto było delikatnie traktowane przez 20 lat, ja pare razy przeciagnąłem go do końca obrotów i zaczęło sie. Teraz pytanie. Jestem kompletnym laikiem. Ponoć przy wymianie panewek sie robi szlif wału. Powiem szczerze że nie chce mi sie tyle bawić z autem. Wolałbym kupić dół silnika sprawny i po prostu wsadzić zamiast tego. Moglibyście pomóc co dokładnie musze kupić? Wał z panewkami? cos jeszcze? Od jakich innych motorów będzie to pasowac? Z góry bardzo dziękuje pozdr, MMC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Jak już będziesz miał rozebrany silnik na części to nie lepiej już wymienić te panewki i zrobić szlif ? Na pewno nie zaoszczędzisz bo i tak płyny do wymiany, uszczelki i robota: czas lub pieniądze a to masz większość kosztów a na pewno połowa. To sobie zrób silnik przy okazji rozbiórki i będziesz miał spokój. Takie moje zdanie. A wogóle najmniej zabawy jak już się nie chcesz bawić to jest zmiana silnika Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 jesteś pewny że to wali panewka, a nie coś innego? (popychacz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...