Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n15] 2.0d zaczął mruczeć....?

Gość pio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam almerke n15 w klekociku, w ostatnich dniach z mojego samochodu wychodzi dzwięk "prawie" jak z rajdówki - nie powiem ładnie brzmi- przynajmniej jak bym miał tam z 3l ;)

I tutaj mam do Was Panowie pytanie, czy n15 jest wyposażona w katalizator? Dzisiaj zszedłem pod almerke i zauważyłem, że w rurze która leci od silnika do pierwszej puchy - katalazator?, tłumik środkowy? padło troszkę łączenie - są dziury. P.S jakie mogą być następstwa jeśli zostawię to tak jak jest - jak mówię almerka teraz brzmi dosyć rasowo i fajnie, od razu mówię że nie pierdzi jak przy dziurawym tłumiki, po prostu mruczy :) , zapewne za jakiś czas hałas może być nie do wytrzymania... Tak czy inaczej trzeba to zrobić, ale zastanawia mnie właśnie, czy mogą być jakieś następstwa/

Z racji tego, że jestem kompletnym laikiem pytam Was drodzy koledzy jak to jest :P Z góry serdeczne dzięki, i przepraszam jeśli wypisałem jakieś brednie :)

Gość lewandoree

jezeli zostawisz tak jak jest to bedzie denerwowal cie zapach spalin w kabinie ,od strony technicznej wydam niezbyt profesionalna i pewnie nie prawidlowa opinie:) powiem tak u mnie w 1.5 dci jak mialem dziure w zlaczu elastycznym na wydechu to kazdy sie pytal co ja tam mam pod maska ze tak fajnie pracuje a samochod lecial 185 km/h przed jego zmapowaniem ,wiec bylo fajnie :) , troche podczepie sie do pytania czy w 1.5 dci sa jakies czujniki na katalizatorze ?bo jak wspomnialem w innym temacie chce go zastapic rura

Chyba nie ma czujek, bo jak słyszałem, "wycinka ktalizatora", gdy ten się zużyje, jest dosyć nie jednostkowym procederem - no to chyba ludziska mieliby problemy sygnalizacyjne, gdyby czujki były?!? ;)