Gość Adamos4852 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Mam problem z rozrządem w almerze,delikatnie bylo slychać łańcuch rozrządu podczas pracy silnika więc wymienilem napinacz górnego łańcucha. Po wymianie pojawił się problem, przy uruchomieniu zimnego silnika rozrząd grzechocze bardziej niż przed wymianą ale najgorsze jest to że kiedy odpalam silnik po godzinnym postoju pod domem pracuje jak stary diesel przez jakieś pół minuty. Napinacz nie jest oryginalny ale jest to japoński zamiennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Witaj Adi Witaj w klubie.. mam dokładnie ten sam problem !!! Tylko przez to, że mechanikowi się robić nie chciało!! Chciałem przeboleć koszty i zmienić cały rozrząd, a ten stwierdził, że nie warto i zmienił tylko górny napinacz.. po 5 tys km... mam dokładnie takie same objawy jak Ty Help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamos4852 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Ja wymienilem ten element sam żeby zaoszczędzić parę groszy zwłaszcza że naprawa jest bardzo prosta. Natomiast u mnie problem wystąpil odrazu po zamontowaniu nawet nie mogę mówić o jakimkolwiek przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 panowie jak chcecie to moge wam zalatwic rozrzady w bardzo dobrej cenie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamos4852 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 panowie jak chcecie to moge wam zalatwic rozrzady w bardzo dobrej cenie!! W zależności od ceny byłbym zainteresowany całym rozrządem lub tylko napinaczem oraz górnym łańcuchem. Czy te części są oryginalne czy to zamienniki, proszę o info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 oo proszę - wsparcie ja potrzebuje koło pośrednie to podwójne + górny napinacz - wtedy będę miał komplet może coś zaproponujesz ciekawego w dobrej cenie ? pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 podejrzewam ze oboje macie silniki 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamos4852 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Panie i Panowie sprawa rozwiązana. Okazało się że napinacz"wątpliwej jakości" kupiony w HIPOLU jako japoński "BG" był wykonany zle.. Problem byl w braku smarowania. Dysza w slizgu która rozpyla olej na lancuch byla wykonana nieprecyzyjnie. dziura byla zrobiona szpilką i nie zapewniala odpowiedniego przeplywu oleju ktory w dodatku pryskal pod katem"gdzies w bok" ale na pewno nie na lancuch. Rozwiązaniem okazalo sie zdjęcie calego napinacza, zdemontowanie z niego plastikowego slizgu i poprawienie otworu do porządanej srednicy(jak w oryginale ok~1mm). po założeniu do moich uszu dobiegł delikatny szum pracy rozrządu:):) Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 alo alo ... wracam do tematu ... ADI- znaczy się - gówniane części ?? Kurde ... czy możliwe jest to, że ten napinacz górny co wymieniałem to szmelc .. i jest coś z nim nie tak lub już się rozleciał .. 5 tys km ?? Mam silnik GA16DE - jakiej firmy kupić napinacz i czy warto go zmieniać jeszcze raz ?? podejrzewam ze oboje macie silniki 1.6 Tak ja mam 1,6 .. może sam napinacz dobrej jakości ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamos4852 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 alo alo ... wracam do tematu ... ADI- znaczy się - gówniane części ?? Kurde ... czy możliwe jest to, że ten napinacz górny co wymieniałem to szmelc .. i jest coś z nim nie tak lub już się rozleciał .. 5 tys km ?? Mam silnik GA16DE - jakiej firmy kupić napinacz i czy warto go zmieniać jeszcze raz ?? Tak ja mam 1,6 .. może sam napinacz dobrej jakości ?? Z moim napinaczem problem wystąpił od razu po zamontowaniu i uruchomieniu silnika dlatego napisałem że był kiepskiej jakości. U Ciebie sprawa ma się trochę inaczej jakiś czas już na nim jeżdzisz jednak jeśli są z nim problemy po takim krótkim przebiegu to raczej jego jakość też nie jest najlepszsza. Jeśli chodzi o producenta to napewno najbardziej godny polecenia będzie nissan oryginalne wytrzymują po 150 000 km ( tyle wytrzymał mój) ZAmienniki też napewno trafiają się nienajgorsze jednak nie mam żadnej wiedzy na ten temat i zwyczajnie nie chcę zle doradzić. Przeszukaj forum napewno gdzieś już ten temat był poruszany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldemas1 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam u mnie przy rozruchu pierwszą sekundę głośno chodzi a w drugiej może trzeciej pracuje ok mechanik stwierdził że tak ma być (coś gadał o ciśnieniu i smarowaniu)mam nadzieje że mówił prawdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam u mnie przy rozruchu pierwszą sekundę głośno chodzi a w drugiej może trzeciej pracuje ok mechanik stwierdził że tak ma być (coś gadał o ciśnieniu i smarowaniu)mam nadzieje że mówił prawdę? hej hej no to masz ten sam problem.. - najprawdopodobniej twój napinacz od rozrządu odmawia posłuszeństwa i nie trzyma napiętego łańcucha - dopiero jak wejdzie w niego olej (zwiększy się ciśnienie) to zaczyna napinać łańcuch i grzechotanie ustaje. Tak jak u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwyczajny Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 d*pa! i okazao sie ze sama wymiana napinacza nie wystarczyla. trzeba wymieniec lancuch. po stronie napinacza lancuch jest napiety git,ale po przeciwnej stronie lancuch jest bardzo luzny i przy odpaleniu silnika zdarza sie ze nawet obroty spadają bo lancych haczy sie na zebatkach czyli bardzo duze ryzyko jest,ale czekam na informacje od Waca ile ten rozrzad moze kosztowac... niestety.. wymiana wydaje sie chyba konieczna. a łancych w serwisie 178zl i na zamowienie. jezeli nie dostane odp to musze jechac do serwisu i d*pa. pozdrawiam panowie.. wy tez na pewno macie wyciagniete lancuchy niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 poszlo na priwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 poszlo na priwa Witam Serdecznie byłbym wdzięczny jak byś mógł mi wycenić: - komplet na rozrząd (4 koła + ślizgi + 2 łańcuchy + napinacze) jako zestaw ile by wyszedł : - osobno koło pośrednie (podwójne) - 13077-0M300 (13077-53Y01) - osobno górny napinacz - 13070-53Y13 (13070-AN200) interesowały by mnie bardzo wysokiej jakości zamienniki ? o ile takie są? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pataj82 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witaj Adi Witaj w klubie.. mam dokładnie ten sam problem !!! Tylko przez to, że mechanikowi się robić nie chciało!! Chciałem przeboleć koszty i zmienić cały rozrząd, a ten stwierdził, że nie warto i zmienił tylko górny napinacz.. po 5 tys km... mam dokładnie takie same objawy jak Ty Help mam problem w mojej almerze przy teperaturze minusowej oko.-10stopni swieci sie smarowanie witam wszystkich mam pewien problem dotyczący nissana Almery N15 z silnikiem1416v oturz mój problem polega na kontrolce smarowania gdy rano przy minusowej temperaturze odpalam Almere świeci sie kontrolka od smarowania ,czy miał już ktoś taki pszypadek jak tak to co było tego przyczyną Czekam na odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 sami widzicie że trzeba wymieniać kompletne rozrządn a nie napinacze. a ja wam powiem skad takie teorie u mechaników.bojak koleś widzi łańcuch iwier że aby go wymienić trzeba rozgrzebać dół czyli miską i przód czyli pokrywę z pompą oleju ize to troche roboty to kit pociska bo łatwiej w 2 godzinki pasek rozrzadu wymienic niz pieprzyc sie cały dzień z lańcuchem. pisałęm już na tym forum o rozrządach łańcuchowych w różnych silnikach nissana a widzę że temat sie powtarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.