Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] rozrząd w almerze


Gość Adamos4852
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adamos4852

Witam wszystkich.

Mam problem z rozrządem w almerze,delikatnie bylo slychać łańcuch rozrządu podczas pracy silnika więc wymienilem napinacz górnego łańcucha. Po wymianie pojawił się problem, przy uruchomieniu zimnego silnika rozrząd grzechocze bardziej niż przed wymianą ale najgorsze jest to że kiedy odpalam silnik po godzinnym postoju pod domem pracuje jak stary diesel przez jakieś pół minuty. Napinacz nie jest oryginalny ale jest to japoński zamiennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Adi

 

Witaj w klubie.. mam dokładnie ten sam problem !!! Tylko przez to, że mechanikowi się robić nie chciało!! Chciałem przeboleć koszty i zmienić cały rozrząd, a ten stwierdził, że nie warto i zmienił tylko górny napinacz.. po 5 tys km... mam dokładnie takie same objawy jak Ty :(

 

Help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adamos4852

Ja wymienilem ten element sam żeby zaoszczędzić parę groszy zwłaszcza że naprawa jest bardzo prosta. Natomiast u mnie problem wystąpil odrazu po zamontowaniu nawet nie mogę mówić o jakimkolwiek przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adamos4852

panowie jak chcecie to moge wam zalatwic rozrzady w bardzo dobrej cenie!!

 

 

 

W zależności od ceny byłbym zainteresowany całym rozrządem lub tylko napinaczem oraz górnym łańcuchem.

Czy te części są oryginalne czy to zamienniki, proszę o info.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo proszę - wsparcie :)

 

ja potrzebuje koło pośrednie to podwójne + górny napinacz - wtedy będę miał komplet :) może coś zaproponujesz ciekawego w dobrej cenie ?

 

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adamos4852

Panie i Panowie sprawa rozwiązana. Okazało się że napinacz"wątpliwej jakości" kupiony w HIPOLU jako japoński "BG" był wykonany zle..

 

Problem byl w braku smarowania. Dysza w slizgu która rozpyla olej na lancuch byla wykonana nieprecyzyjnie. dziura byla zrobiona szpilką i nie zapewniala odpowiedniego przeplywu oleju ktory w dodatku pryskal pod katem"gdzies w bok" ale na pewno nie na lancuch. Rozwiązaniem okazalo sie zdjęcie calego napinacza, zdemontowanie z niego plastikowego slizgu i poprawienie otworu do porządanej srednicy(jak w oryginale ok~1mm). po założeniu do moich uszu dobiegł delikatny szum pracy rozrządu:):):)

 

Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alo alo ... wracam do tematu ...

 

ADI- znaczy się - gówniane części ??

Kurde ... czy możliwe jest to, że ten napinacz górny co wymieniałem to szmelc .. i jest coś z nim nie tak lub już się rozleciał .. 5 tys km ??

 

Mam silnik GA16DE - jakiej firmy kupić napinacz i czy warto go zmieniać jeszcze raz ??

 

podejrzewam ze oboje macie silniki 1.6

 

Tak ja mam 1,6 .. może sam napinacz dobrej jakości ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adamos4852

alo alo ... wracam do tematu ...

 

ADI- znaczy się - gówniane części ??

Kurde ... czy możliwe jest to, że ten napinacz górny co wymieniałem to szmelc .. i jest coś z nim nie tak lub już się rozleciał .. 5 tys km ??

 

Mam silnik GA16DE - jakiej firmy kupić napinacz i czy warto go zmieniać jeszcze raz ??

 

 

 

Tak ja mam 1,6 .. może sam napinacz dobrej jakości ??

 

Z moim napinaczem problem wystąpił od razu po zamontowaniu i uruchomieniu silnika dlatego napisałem że był kiepskiej jakości. U Ciebie sprawa ma się trochę inaczej jakiś czas już na nim jeżdzisz jednak jeśli są z nim problemy po takim krótkim przebiegu to raczej jego jakość też nie jest najlepszsza.

 

Jeśli chodzi o producenta to napewno najbardziej godny polecenia będzie nissan oryginalne wytrzymują po 150 000 km ( tyle wytrzymał mój)

ZAmienniki też napewno trafiają się nienajgorsze jednak nie mam żadnej wiedzy na ten temat i zwyczajnie nie chcę zle doradzić.

Przeszukaj forum napewno gdzieś już ten temat był poruszany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie przy rozruchu pierwszą sekundę głośno chodzi a w drugiej może trzeciej pracuje ok mechanik stwierdził że tak ma być (coś gadał o ciśnieniu i smarowaniu)mam nadzieje że mówił prawdę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie przy rozruchu pierwszą sekundę głośno chodzi a w drugiej może trzeciej pracuje ok mechanik stwierdził że tak ma być (coś gadał o ciśnieniu i smarowaniu)mam nadzieje że mówił prawdę?

 

hej hej

no to masz ten sam problem.. - najprawdopodobniej twój napinacz od rozrządu odmawia posłuszeństwa i nie trzyma napiętego łańcucha - dopiero jak wejdzie w niego olej (zwiększy się ciśnienie) to zaczyna napinać łańcuch i grzechotanie ustaje. Tak jak u mnie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d*pa! i okazao sie ze sama wymiana napinacza nie wystarczyla. trzeba wymieniec lancuch. po stronie napinacza lancuch jest napiety git,ale po przeciwnej stronie lancuch jest bardzo luzny i przy odpaleniu silnika zdarza sie ze nawet obroty spadają bo lancych haczy sie na zebatkach czyli bardzo duze ryzyko jest,ale czekam na informacje od Waca ile ten rozrzad moze kosztowac... niestety.. wymiana wydaje sie chyba konieczna. a łancych w serwisie 178zl i na zamowienie.

 

jezeli nie dostane odp to musze jechac do serwisu i d*pa.

 

pozdrawiam panowie.. wy tez na pewno macie wyciagniete lancuchy niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszlo na priwa

 

Witam Serdecznie

 

byłbym wdzięczny jak byś mógł mi wycenić:

- komplet na rozrząd (4 koła + ślizgi + 2 łańcuchy + napinacze) jako zestaw ile by wyszedł :

- osobno koło pośrednie (podwójne) - 13077-0M300 (13077-53Y01)

- osobno górny napinacz - 13070-53Y13 (13070-AN200)

 

interesowały by mnie bardzo wysokiej jakości zamienniki ? o ile takie są?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witaj Adi

 

Witaj w klubie.. mam dokładnie ten sam problem !!! Tylko przez to, że mechanikowi się robić nie chciało!! Chciałem przeboleć koszty i zmienić cały rozrząd, a ten stwierdził, że nie warto i zmienił tylko górny napinacz.. po 5 tys km... mam dokładnie takie same objawy jak Ty :(

 

Help

 

mam problem w mojej almerze przy teperaturze minusowej oko.-10stopni swieci sie smarowanie

 

witam wszystkich mam pewien problem dotyczący nissana Almery N15 z silnikiem1416v oturz mój problem polega na kontrolce smarowania gdy rano przy minusowej temperaturze odpalam Almere świeci sie kontrolka od smarowania ,czy miał już ktoś taki pszypadek jak tak to co było tego przyczyną Czekam na odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sami widzicie że trzeba wymieniać kompletne rozrządn a nie napinacze. a ja wam powiem skad takie teorie u mechaników.bojak koleś widzi łańcuch iwier że aby go wymienić trzeba rozgrzebać dół czyli miską i przód czyli pokrywę z pompą oleju ize to troche roboty to kit pociska bo łatwiej w 2 godzinki pasek rozrzadu wymienic niz pieprzyc sie cały dzień z lańcuchem.

 

pisałęm już na tym forum o rozrządach łańcuchowych w różnych silnikach nissana a widzę że temat sie powtarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...