Gość truszczu Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Podczas powolnej jazdy na pierwszym biegu i troszkę jeszcze na 2 biegu gdzieś chyba pod maski wydobywa się dziwny odgłos takie jakby to nazwać hmm jakby ktoś nakręcał jakiś duży zegarek z dużą sprężyną. Tak skrzeczy dosyć rytmicznie, skrzycz chwilkę i z 1sek przerwy i od nowa, jakby coś się uruchamiało. Zawieszenie to nie jest, bo słychać to tylko przy małych prędkościach. Takie toczenie się np. w korkach. Nie ma różnicy czy po równym terenie jadę czy po wertepach. Mam problem z ABSem (włącza się przy małych prędkościach) ale pompa ABSu inaczej brzmi. Ciężko mi sprawdzić co to może być bo ktoś by musiał jechać autem a ja bym musiał biec i zaglądać pod maskę. Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Podczas powolnej jazdy na pierwszym biegu i troszkę jeszcze na 2 biegu gdzieś chyba pod maski wydobywa się dziwny odgłos takie jakby to nazwać hmm jakby ktoś nakręcał jakiś duży zegarek z dużą sprężyną. Tak skrzeczy dosyć rytmicznie, skrzycz chwilkę i z 1sek przerwy i od nowa, jakby coś się uruchamiało. Zawieszenie to nie jest, bo słychać to tylko przy małych prędkościach. Takie toczenie się np. w korkach. Nie ma różnicy czy po równym terenie jadę czy po wertepach. Mam problem z ABSem (włącza się przy małych prędkościach) ale pompa ABSu inaczej brzmi. Ciężko mi sprawdzić co to może być bo ktoś by musiał jechać autem a ja bym musiał biec i zaglądać pod maskę. Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być ? pojeździj z wypiętym bezpiecznikiem ABS - wykluczysz ABS (to niczym nie grozi - ja tak jeżdziłem - jedyny objaw to taki ze pali sie kontrolka ABS caly czas, ale po wpieciu bezpiczenika zgasnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 pojeździj z wypiętym bezpiecznikiem ABS - wykluczysz ABS (to niczym nie grozi - ja tak jeżdziłem - jedyny objaw to taki ze pali sie kontrolka ABS caly czas, ale po wpieciu bezpiczenika zgasnie) Jak wcześniej miałem spalony bezpiecznik od ABSu to kontrolka w ogóle się nie świeciła. Tylko wtedy nie zwracałem jeszcze uwagi na różne dźwięki bo nowe auto. Będę musiał dziś spróbować wyjąć ten bezpiecznik. Choć ten dźwięk mam wrażenie że z lewej strony gdzieś słyszę, a pompa ABSu po prawej jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Jak wcześniej miałem spalony bezpiecznik od ABSu to kontrolka w ogóle się nie świeciła. Tylko wtedy nie zwracałem jeszcze uwagi na różne dźwięki bo nowe auto. Będę musiał dziś spróbować wyjąć ten bezpiecznik. Choć ten dźwięk mam wrażenie że z lewej strony gdzieś słyszę, a pompa ABSu po prawej jest. lampka abs powinna sie na 1sekunde zapalic po przekreceniu stacyjki. A po lewej stronie to nie ma za duzo sprzetu ktory moglby halasowac (tzn jesli chodzi o jakies elementy wykonawcze typu typu silniki,elektrozawory). Jest silnik krokowy, ale jego dzwiek łatwo poznać, bo jak zgasisz silnik to po jakichs 5-10 sekundach on bedzie cofniety do pozycji zamknietej i slychac jak sobie terkocze. Z reszta jakby glupial to bys to czul na pracy silnika A no i jest tam jeszcze EGR który deacto jest elektrozaworem i potencjalnie jakby głupiał to może terkotać, ale jakie dzwieki wydaje to nie wiem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.