Qadrat Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Szykuje mi się wymiana łożysk z tyłu. Posiadam Almerę 2.0D 1998r, hatchback 3D. Czy w każdej wersji Almery N15 z tyłu są takie same łożyska, czy może to jest zależne od wersji silnikowej oraz nadwozia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Z tego co wiem to w N15 z tyłu samych łożysk nie wymienisz trzeba całe piasty. Jeśli w 1998 roku był tylko FACELIFTING to raczej się nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Cały czas jest cała piasta. Wydatek nie jest mały. Ma to jedną zaletę, że żaden syf się nie dostaje do łożysk podczas wymiany szczęk czy zdejmowania bębnów, co przekłada się znacząco na trwałość. Dużym minusem jest wysoka cena. Z drugiej jednak strony gdyby to przeliczył na trwałość to pewnie wyszłoby podobnie jak u konkurencji. Niemniej jednak wydatek jednorazowy jest duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 ja dołącze sie do tematu mam takie wrazenie jakbym tez miał cos z łozyskami bo jadąc w 4-5 osób na pokładzie z tyłu samochodu wydobywa sie takie dudnienie powyżej 100 km/h czasem na mniejszej predkości tez jak jade sam nie ma tego wiec wystepuje to jak jest dociazony nie wiem co innego mogło by powodowac te dzwieki moze macie jakies pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 wymieniłem obie piasty z tyłu sam w ciagu godziny koszt całkowity to 350 zł naturalnie kupine na bollero.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el ronin00 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Witam!Mam takie pytanko(troche nietypowe )Gdzies kiedyś na forum znalazłem wypowiedzi ,że jednak sie da rozebrać i zregenerować tylną piaste (wiadomo Polak potrafi hehe) I tu rodzi sie moje pytanko: czy w takiej piaście jest jedno,czy dwa łozyska(czy jest to łożysko kulowe dwurzędowe czy dwa łożyska stożkowe)Jesli jeszcze ktoś miałby wymiary łożysk.... Jeżeli udałaby sie taka operacja ciekawe ile udałoby sie zaoszczędzić,bo patrząc na ceny piast na allegro można się nabawic palpitacji serca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 ja jedna stara piaste specjalnie rozwaliłem zeby zobaczyc co tam w środku siedzi nie sadze zeby ci sie udało znaleśc to co tam jest bo wysypały sie dwa wianki i kilkanascie kulek .Druga piaste mam cała moge ci zrobić foty widac tam nawet kod łożyska ale czy ci cos to pomoże ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.