Gość Przemo25 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam Mam problem. Jeździłem poprzednio Golfem 3 1.9 TD 75km i problem jest taki, że mój nissan 2,0TD kombi 90km jest o wiele słabsz i wolniejszy od tego auta. do 100km/h rozpędza się znosliwie ale jak jade ok 80/70 km/h to nawet redukcja nie pomaga przy wyprzedzaniu masakra jest od 100 km/h w górę tam to już wogóle się nie rozpędza na odcinku 5km udało mi się go rozpędzić do 130km/h po wielkich oporach przy tym ogramny wir w baku paliwa. zauważyłem jeszcze że jak go rozpędzam to przy wrzuceniu Kolejnego biegu nejpier mocno jakby sie zadusił i dopiero po chwili szedł dalej. Czy wiecie co może być nie tak?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pabloo4 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam Mam problem. Jeździłem poprzednio Golfem 3 1.9 TD 75km i problem jest taki, że mój nissan 2,0TD kombi 90km jest o wiele słabsz i wolniejszy od tego auta. do 100km/h rozpędza się znosliwie ale jak jade ok 80/70 km/h to nawet redukcja nie pomaga przy wyprzedzaniu masakra jest od 100 km/h w górę tam to już wogóle się nie rozpędza na odcinku 5km udało mi się go rozpędzić do 130km/h po wielkich oporach przy tym ogramny wir w baku paliwa. zauważyłem jeszcze że jak go rozpędzam to przy wrzuceniu Kolejnego biegu nejpier mocno jakby sie zadusił i dopiero po chwili szedł dalej. Czy wiecie co może być nie tak?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Kolejność sprawdzania: 1. EGR 2. Przepływomierz 3. Rozrząd O wszystkim znajdziesz dużo na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) Tylko nie czyść przepływki benzyną czy inną chemią jak tu niektórzy radza. Jedynie sprężone powietrze. Jeśli szarpie Ci silnikiem to jeszcze sprawdż pierwszy wtryskiwacz serujący i nastawnik na pompie, ale generalnie obstawiam przepływkę http://forum.nissank...l=&fromsearch=1 i EGR http://forum.nissank...romsearch=1 zrób diagnostykę http://forum.nissank...l=&fromsearch=1 Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo25 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 dzięki za pomoc sprawdze i dam znać co było. Jeszcze mam jeden objaw na wolnych obrotach mi wariuje czesto ni zletuje do 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Wyeliminuj w pierwszej kolejności przyczyny podane wyżej. Dalej to nastawnik (falujące obroty, gaśniecie silnika), czujnik położenia wału (zazwyczaj gaśnięcie ale różnie się objawia w końcowym stadium nie odpalisz auta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Nie wymieniałeś aby rozrządu. Może masz przestawiony i stąd te falowanie i mulenie. Najpierw zacznij od sprawdzenia przepływki i EGRa Jak rozrząd przestawiony to i kąt wtrysku pognał w pole (tzw zapłon diesla jest przestawiony) Co do samych obrotów to było mnóstwo tu tematów. Wszelkie problemy to układ paliwowy. Do sprawdzenia szczelność (uszczelki przy pompie wtryskach i filtrze),działanie pierwszego wtryskiwacza, nastawnik i na samym końcu czujnik położenia neutralnego lewarka zmiany biegów(znajduje się w skrzyni). To magiczne urządzenie podtrzymuje obroty w momencie kiedy masz wrzucony bieg i wciśnięte sprzęgło, aby zmiana biegów była płynniejsza (silnik nie schodził za bardzo z obrotów) Na samym końcu warto by było sprawdzić potencjometr gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo25 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 wymieniałem rozrząd ale tylko ten główny pasek. Pasek od pompy był nie ruszany. Po wymianie zrobił sie lekko mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Pasek rozrządu to nie dopalacz czy jakiś inny wynalazek tuningowy aby zrobił się silnik mocniejszy. To tylko sugestia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo25 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Pasek rozrządu to nie dopalacz czy jakiś inny wynalazek tuningowy aby zrobił się silnik mocniejszy. To tylko sugestia tak wiem nie mówie o +20koniach tylko o lekkiej poprawie miałem porównanie bo przed wymianą paska jechałem w trase z przyczepką dość sporą to ledwo się rozpędzał po wymianie odniosłem wrażenie że idzie mu to troszke lepiej aczkolwiek moge się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 tak wiem nie mówie o +20koniach tylko o lekkiej poprawie miałem porównanie bo przed wymianą paska jechałem w trase z przyczepką dość sporą to ledwo się rozpędzał po wymianie odniosłem wrażenie że idzie mu to troszke lepiej aczkolwiek moge się mylić Raczej auto sugestia, gdybyś wymieniał od pompy+ pozostałe od alternatora itd., do tego łożyska i napinacze to mogło by w tym coś być. Przytarte łożysko np. klimy u mnie spowodowało zwiększone spalanie i ciut mniejszą dynamikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo25 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam! Nie wiem czy ktoś jeszcze śledzi ten post ale to moja ostatnia deska ratunku. Byłem u elektryka na komputerze podłączył mówi, że komputer nie ma ani jednego błędu. Więc pytam go o przepływomierz a on mi mówi że nie może podejżeć czy pracuje prawidłowo. Musiał by mieć zastępczy żeby to ocenić. Załamałem się dodam że nissan pali mi 9,6L/100 i max jego predkość to 140 km/h i do tego potrzebuje 7km odcinka. Wiec czytałem na forum, że można sprawdzić samemu przepływomierz. Wczoraj się do tego zabrałem dodam, że ze mnie mechanik jest jak z koziej du.. trąbka. Wiec zapaliłem moje auto (pali ślicznie dodatkowo zero jakiego kolwiek dymka puszcza) i zdjołem izolacje z kabli przy przepływomierzu napięcie czerwonego kabla (pierwszy od prawej) 14,4V napięcie biało- niebieskiego (ostatni od prawej) było 1,4V (przy zimnym i rozgrzanym to samo temp w garażu 0 stopni) Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć z was czy wogóle dobrze sie do tego zabrałem i czy te wskazania wam coś mówią. Czy przepływomierz jest uszkodzony ?? Mechanik wykluczył katalizator. ERG też wykluczone Z góry dziekuje Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Tak. Możesz już szukać nowego przepływomierza. Przepływomierz powinien mieć na ciepłym silniku 1.9V-2.4V (silnik 2.0TD CD20T). Albo spróbuj go wyciągnąć i przedmuchać sprężonym powietrzem. Pewnie masz w środku pełno syfu. Jak to nie pomoże to niestety zostaje kupno nowego. Nie jestem specjalistą ale przeczytałem sporo rzeczy na tym forum i na 99% masz kłopoty z przepływomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Oczywiście zakładamy że to przepływka BOSCH a nie Hitachi Napięcie na ciepłym silniku i biegu jałowym ma wynosić 1,9-2,3V Normalne przyśpieszenie to (jak dobrze pamiętam) 14,5 s Przepływka oryginalna to teraz koszt około150 zeta tak że nie ma co szukać zamienników. Możesz swoją przedmuchać sprężarką lub preparatem w sprayu,absolutnie żadnej benzyny Gdzie on Ci tego kata znalazł Traktory P11 i P11,144 nigdy nie posiadały jego i sondy lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Mechanik wykluczył katalizator. Hahaha kolejny genialny mechanik. Mógł jeszcze zdobyć się na wyżyny swoich umiejętności i wykluczyć łańcuch rozrządu i świece zapłonowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ten kat w traktorze to pewnie się znajduje gdzieś obok kolumny Macphersona tak bliżej kopułki rozdzielacza i najlepiej to by było w nim zapłon ustawić. Ech te niedouczone mechaniory. Podobną sytuację miałem jak w Starym Polmozbycie spytałem się gościa ile by wziął za wymianę łożysk w zwrotnicy koła. Gościu przez pół godziny nie mógł załapać że jest tam sworzeń królewski i amorek się nie obraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.