blacksentinel Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam. Jaki płyn hamulcowy polecacie do Primery P10 (rocznik 94). Wymieniłem niedawno płyn na DOT-4 firmy Cariful i świeci mi się cały czas kontrolka hamulców. Płynu jest maksimum, pod kreskę i odpowietrzyłem układ. Także myslę że to wina płynu bo innej przyczyny nie znam i zaczeła się świecić zaraz po wymianie płynu. Jaki polecacie inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 masz ABSa i jak tak to odpowietrz z odłączonym akumulatorem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksentinel Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Tak, mam abs. Czemu trzeba to tak zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Tak pisze w servisówce na czerwono prawie ..tłustym drukiem zatytułowane UWAGA !!! ... tak że jak mi wężyk poszedł odpowietrzyłem bez odłączania i ściągał a na 2gi dzień odłłączyłem kleme i jest już ok ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksentinel Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Odłączylem kleme ( - ) i dalej to samo, gdzie sa czujniki plynu hamulcowego ( kontrolka hamulców ) oprocz zbiorniczka plynu hamulcowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Odłączylem kleme ( - ) i dalej to samo, gdzie sa czujniki plynu hamulcowego ( kontrolka hamulców ) oprocz zbiorniczka plynu hamulcowego? ale tylko odłaczyłeś? czy odłaczyłeś i odpowietrzyłeś i załaczyłeś. Prace odpwietrzenia zrób na odłaczonym aku i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksentinel Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 ok, dzieki zobacze jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 no nie dopisałem że na odłączonym trzeba było jeszcze raz odpowietrzać ..PP PT LP LT chyba ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej75 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) ile potrzeba nowego płynu hamulcowego bo chciałem wymienić ? i czy ta ilość jest taka sama jak w WP11 ? OK już wiem 1 litr wystarcza Edytowane 1 Września 2009 przez maciej75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksentinel Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 (edytowane) Odpowietrzyłem na wyłączonym amukulatorze. Problem dalej ten sam. Myślę że to przez płyn. Może spróbować inny? Jaka klasa DOT-3 czy DOT-4? Edytowane 4 Września 2009 przez blacksentinel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksentinel Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Wymieniłem płyn na Orlen i odpowietrzylem na wylaczanym akumulatorze. Problem cały czas ten sam dalej. Gdzie są w P10 czujniki kontrolki awarii hamulców (te z wykrzyknikiem)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Jaka klasa DOT-3 czy DOT-4? Nie ma znaczenia, są mieszalne. Dot4 trochę lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.