Gość mihal Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam, Przeszukałem forum ale nic konkretnego nie znalazłem. Pytanie jest o regulację zaworów w silniku GA14DS w N14. Czy trzeba to robić, jeżeli tak to kiedy, czy po jakimś określonym przebiegu, czy po remoncie głowicy po przejechaniu pewnego dystansu? Proszę o informację. Pozdrawiam mihal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 W silnikach GA14, GA16, czy to DS czy DE zawory są regulowane za pomocą płytek. dobierasz odpowiedni wymiar płytki do konkretnego luzu. A co dzwonią ci zawory?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Ściągnij manuala do sunnego, tam jest wszystko opisane krok po kroku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mihal Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 W silnikach GA14, GA16, czy to DS czy DE zawory są regulowane za pomocą płytek. dobierasz odpowiedni wymiar płytki do konkretnego luzu. A co dzwonią ci zawory?? Może czasami dzwonią ale generalnie chodzi o to że robiłem głowicę, zawory i gumki a gdzieś wpadło mi w oczy że po takiej robocie trzeba po przejechaniu kilku tys. sprawdzić i wyregulować zawory. Nie wiem czy to prawda stąd pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Jeśli szlifowałeś gniazda i przylgnie to zdało by się wyregulować tam masz takie okrągłe blaszki i w zależności od luzu jaki musisz mieć dobierasz sobie blaszkę. tylko takie blaszki to albo na zamówienie albo popytać w serwisie lub też z demobilu, byś musiał popytać. gdybyś wymieniał same uszczelniacze to teoretycznie gdybyś ten sam zawór w to samo gniazdo wstawił to byś nie musiał regulować. w manualu powinno być napiszane jaki jest dopuszczalny luz na dolotowych i wylotowych. Wówczas szczelinomierz w rękę i pomierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mihal Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ok dzięki za info, ściągnę manuala i sprawdzę jak dam radę a jak nie to poszukam jakiegoś mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Podłączę się do tematu...a jak jest z wymianą wałków w SR20De ?trzeba regulować zawory po takiej czynności.nadmienię iż wałki będą z SR20DEH (primera gt).gdzieś wyczytałem,że w tych nissanach same się zawory regulują.prosżę o radę.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.