Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

T2 tylny most padlo LSD


Gość heban
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

co : szyderco? po cichu zapytałem ... 

upały to wylęgarnia żywiołów , gradobicie znam, ulewy, tornada ... chcesz zapisać się w annałach to wymyśl nazwę dla tego  :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż głupio mi pytać ... a kółka dokręcone były?

 

Żeś trafił, bo jak miałem w króciaku przeciągnięte szpilki i zaczęły się rwać nakrętki to jedno koło opuściło króciaka tuż pod domem jak zona powoziła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra... A miał ktoś tak:

LSD działa... Przy jeździe na wprost cicho i elegancko, przy skręcaniu też ok, przejadę 1km, 5km, 150km (różnie) po czym zaczyna dziać się coś takiego:

Przy jeździe na wprost ok, przy skręcaniu zaczyna strzelać coś w tylnej osi i stawiać opór...Później znowu robi się cisza i spokój aż do kolejnego razu... Odpowiedni olej do LSD wymieniany zaraz po kupnie czyli jesienią (20tyskm temu). Troszkę zagmatwane ale mam nadzieję że zrozumieliście... Jakieś sugestie?

 

Krzyżaki ok. W momencie gdy akurat strzelało przy skręcie podniosłem tylny most i obydwa koła elegancko kręcą się w tym samym kierunku, bez jakichkolwiek oporów...


Nikt nic nie podpowie?? :(

Edytowane przez Browning
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bym obstawiał problem z zebatkami w dyfrze ..

kolego generalnie nie wiem jak u ciebie ale u mnie to pokrywe dyfra dość łatwo się ściąga,

spuszczasz olej, ściagasz dekiel ogladasz co i jak i składasz ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to jest jakaś pozytywna informacja... Nie wiedziałem że jest taki ,,wizjer''... :)
W wolnej chwili spojrzę... Chociaż nie chce mi się wierzyć w zębatki bo wtedy waliłoby cały czas... :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam na mysli przekładni głównej, tylko te małe w środku dyfra, 4 są chyba.

przy jeździe na wprost nie pracują, tylko przy różnicy prędkości lewo prawo, może coś jest ukruszone i tylko w pewnej pozycji haczy.

poza tym po spuszczeniu oleju i obejrzeniu korka też coś się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a nie lepiej by było z bulwara lsd wywalić?

 

 

No i chyba ta opcja zostanie. Zrobiłem 1000km i nic nie pomogło co jakiś czas strzela przy skręcie a na długim stromym zjeździe na asfalcie przy hamowaniu silnikiem i prędkościach około 100km/h most się fest zagrzał. Nie śmierdział ale trudno było rękę na nim utrzymać.

 

Bardzo skomplikowane to zdemontowanie tarczek dla mechanika garażowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...