lemmy69 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 co : szyderco? po cichu zapytałem ... upały to wylęgarnia żywiołów , gradobicie znam, ulewy, tornada ... chcesz zapisać się w annałach to wymyśl nazwę dla tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 a nie lepiej by było z bulwara lsd wywalić? ująć tarczek czy coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 aż głupio mi pytać ... a kółka dokręcone były? Żeś trafił, bo jak miałem w króciaku przeciągnięte szpilki i zaczęły się rwać nakrętki to jedno koło opuściło króciaka tuż pod domem jak zona powoziła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Koło z wozu ... babie lżej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 No, tak było ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 (edytowane) No dobra... A miał ktoś tak: LSD działa... Przy jeździe na wprost cicho i elegancko, przy skręcaniu też ok, przejadę 1km, 5km, 150km (różnie) po czym zaczyna dziać się coś takiego: Przy jeździe na wprost ok, przy skręcaniu zaczyna strzelać coś w tylnej osi i stawiać opór...Później znowu robi się cisza i spokój aż do kolejnego razu... Odpowiedni olej do LSD wymieniany zaraz po kupnie czyli jesienią (20tyskm temu). Troszkę zagmatwane ale mam nadzieję że zrozumieliście... Jakieś sugestie? Krzyżaki ok. W momencie gdy akurat strzelało przy skręcie podniosłem tylny most i obydwa koła elegancko kręcą się w tym samym kierunku, bez jakichkolwiek oporów... Nikt nic nie podpowie?? Edytowane 10 Czerwca 2014 przez Browning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 to bym obstawiał problem z zebatkami w dyfrze .. kolego generalnie nie wiem jak u ciebie ale u mnie to pokrywe dyfra dość łatwo się ściąga, spuszczasz olej, ściagasz dekiel ogladasz co i jak i składasz .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browning Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 No i to jest jakaś pozytywna informacja... Nie wiedziałem że jest taki ,,wizjer''... W wolnej chwili spojrzę... Chociaż nie chce mi się wierzyć w zębatki bo wtedy waliłoby cały czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 ja nie mam na mysli przekładni głównej, tylko te małe w środku dyfra, 4 są chyba. przy jeździe na wprost nie pracują, tylko przy różnicy prędkości lewo prawo, może coś jest ukruszone i tylko w pewnej pozycji haczy. poza tym po spuszczeniu oleju i obejrzeniu korka też coś się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 a nie lepiej by było z bulwara lsd wywalić? No i chyba ta opcja zostanie. Zrobiłem 1000km i nic nie pomogło co jakiś czas strzela przy skręcie a na długim stromym zjeździe na asfalcie przy hamowaniu silnikiem i prędkościach około 100km/h most się fest zagrzał. Nie śmierdział ale trudno było rękę na nim utrzymać. Bardzo skomplikowane to zdemontowanie tarczek dla mechanika garażowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.