Gość ramol Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam. Zgodnie z danymi eksploatacyjnymi oporność silnika krokowego w silniku 1,4 powinna wynosić ok. 10 omów. Po oczyszczeniu "krokowca" wykonałem pomiar. Wynik ok. 11,80-12,20 omów. Czy ta wartość mieści się w normie tzn. w "ok.10 omów"? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam. Zgodnie z danymi eksploatacyjnymi oporność silnika krokowego w silniku 1,4 powinna wynosić ok. 10 omów. Po oczyszczeniu "krokowca" wykonałem pomiar. Wynik ok. 11,80-12,20 omów. Czy ta wartość mieści się w normie tzn. w "ok.10 omów"? Pozdrawiam. Taka wartość jest dopuszczalna jest to bardzo niewielka różnica. może ona wynikać z niedokładności przyrządu pomiarowego Gdybyś uzyskał wynik 3xwiększy lub nawet w kOhmach to wówczas miał byś powody do niepokoju.A masz jakieś problemy z silnikiem, że mierzysz oporność silniczka krokowego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ramol Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam. Tak. Zimny silnik uruchamiał się dopiero po wciśnięciu pedału gazu i miał nierówne/falujące obroty. Poza tym przyśpieszał normalnie, spalanie w normie. Wykluczyłem przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy (napięcie i oporność w normie) i układ zapłonowy. Po czyszczeniu krokowca ( ale syf był...) trochę się polepszyło. Obroty dalej delikatnie się wahają, czasem po jeździe obroty spadają np. z 4000 i zatrzymują się na ok.1300-1400 by za jakiś czas spaść do ok.850 (czas ten rządzi się własnymi prawami). Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu obroty są normalne jednak czasami trochę nierówne, by po jakimś czasie jazdy powrócić do sytuacji opisanej powyżej. Tak więc czeka mnie pewnie wymiana krokowca.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nol152 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Być moze to jest sonda jak zaraz po odpaleniu wraca wszystko do normy jak by byl krokowiec to by ciagle falowaly obroty a ze go przepchales to na 99procent przez sonde ci faluja obroty sprawdz napiecie sady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.