Gość phil750 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam otóż wymieniam po raz pierwszy amortyzatory z oryginalnych olejowych na gazowe KYB i teraz moje pytanie brzmi czy warto też sprężyny wymienić jeśli nie są pordzewiałe, pęknięte itp? jak stwierdzić ich zużycie? dodam że sprężyny są bardzo drogie a amortyzatory musiałem wymienić ze wzgllędu na wariujący ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Jeśłi nie są zardzewiałe lub pęknięte to nie wymieniaj. Chyba że chcesz obniżyć zawias. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmarc Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Jeśłi nie są zardzewiałe lub pęknięte to nie wymieniaj. Chyba że chcesz obniżyć zawias. Jak wyżej, nie wymieniaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Witam otóż wymieniam po raz pierwszy amortyzatory z oryginalnych olejowych na gazowe KYB i teraz moje pytanie brzmi czy warto też sprężyny wymienić jeśli nie są pordzewiałe, pęknięte itp? jak stwierdzić ich zużycie? dodam że sprężyny są bardzo drogie a amortyzatory musiałem wymienić ze wzgllędu na wariujący ABS. Nie wymieniaj jeśli nie są popękane. Oryginalne springi wytrzymają baaarrrdzo dużo, a w większości przypadków spełniają dobrze swoje zadanie aż do naturalnej śmierci samochodu. Trafisz na nowe, lipne jakieś, to istnieje ryzyko, że wygniotą się szybko i po jakimś czasie będziesz poszukiwał oryginałów z jakiegoś rozbitka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.