Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Brak mocy i kopci na czarno 2.2 DCI


Gość bluering
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Odebrałem dzisiaj moją Primerę P12 2.2DCI 93KW oraz 59tys przebiegu (oryginał) od naprawy(blacharka). Samochód przynajmniej kilka miesięcy nie był użytkowany.

Problem polega na tym że auto nie ma mocy (max 140km/h) oraz kopci na czarno. Do tego nie załącza się turbina. Wąż wychodzący od turbiny jest miękki a powinien być twardy. Co może być przyczyną? Dodam że turbina oraz silnik wyglądają jak nówka.

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej P11 tez był brak mocy max 120km/h

Na 4 od 60-100 jak było z wiatrem to 35s.

Mechanik + komputer mówili że wszystko ok. na dodatek co jakiś czas zapalał się Check "zły skład mieszanki"

Mechanik mówił o wymianie : Sonda lambda, zatkany katalizator. łańcuszek rozrządu, czujniki położenia wału, czujnik przepływu powietrza .....

Poczytałem na forum i wziąłem się sam do roboty

Wymyłem płynem do czyszczenia gaźników miernik przepływu powietrza i jak ręką odjąć. Smiga jak nówka.

Zawsze warto spróbować

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

sprawdz przepływkę a potem spróbuj go odmulić takie auta z motorami td czasami potrzrebują dostać w kość już to pisałem ale jak wsiadłęm do mojej alm też 2,2di którą jeżdziła moja dziewczyna przez mieś to to był mocno słąby ale po mojej jedzdzie ona stwierdza że idzie jak głupi ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie jest taka sprawa ze moc ma chyba taką jak powinien ale cos za duzo kopci jak mu przycisne co moge sprawdzic? A gdzie znajduje sie ten miernik przepływu powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak otworzysz maskę, to za chłodnicą będziesz miał wystające do góry rury w kształcie skierowanej do dołu litery "U". Jak masz wersję mocniejszą 139 KM to rury są czarno-czarne, jak słabszą 126 KM to są srebrno-czarne. Idą one od i do intercoolera. Całość rur zobaczysz zdejmując podstawę akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak rury mam srebrno czarne ale widze ze węże sa ok. dzis go troche przycisnolem w deche wypluł dymu troche i teraz mniej kopci moze nazbieralo mu sie troche ponoc jak sie jedzi tylko po miescie i słabo gazuje to przez to moze tez kopcic zobaczymy jak bedzie dalej pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak rury mam srebrno czarne ale widze ze węże sa ok. dzis go troche przycisnolem w deche wypluł dymu troche i teraz mniej kopci moze nazbieralo mu sie troche ponoc jak sie jedzi tylko po miescie i słabo gazuje to przez to moze tez kopcic zobaczymy jak bedzie dalej pozdro

 

No to masz wersję 93kW/126 KM.

 

Srebrna rura idzie do silnika, a czarna w dół, pod akumulator i do intercoolera. Sprawdź tą, oraz drugą, która wychodzi z intercoolera do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...