Gość bluering Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Witam Odebrałem dzisiaj moją Primerę P12 2.2DCI 93KW oraz 59tys przebiegu (oryginał) od naprawy(blacharka). Samochód przynajmniej kilka miesięcy nie był użytkowany. Problem polega na tym że auto nie ma mocy (max 140km/h) oraz kopci na czarno. Do tego nie załącza się turbina. Wąż wychodzący od turbiny jest miękki a powinien być twardy. Co może być przyczyną? Dodam że turbina oraz silnik wyglądają jak nówka. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pocisk10 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Zobacz czy nie odłączył Ci się (lub czy końcówka nie pękła) cieniutki wężyk podciśnienia mniej więcej na wysokości korka wlewu do chłodnicy (20cm powyżej chłodnicy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bluering Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Wężyki wszystkie są ok. Mechanik stwierdził że łopatki w turbinie trzeba przeczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras_13 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 w mojej P11 tez był brak mocy max 120km/h Na 4 od 60-100 jak było z wiatrem to 35s. Mechanik + komputer mówili że wszystko ok. na dodatek co jakiś czas zapalał się Check "zły skład mieszanki" Mechanik mówił o wymianie : Sonda lambda, zatkany katalizator. łańcuszek rozrządu, czujniki położenia wału, czujnik przepływu powietrza ..... Poczytałem na forum i wziąłem się sam do roboty Wymyłem płynem do czyszczenia gaźników miernik przepływu powietrza i jak ręką odjąć. Smiga jak nówka. Zawsze warto spróbować pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 sprawdz przepływkę a potem spróbuj go odmulić takie auta z motorami td czasami potrzrebują dostać w kość już to pisałem ale jak wsiadłęm do mojej alm też 2,2di którą jeżdziła moja dziewczyna przez mieś to to był mocno słąby ale po mojej jedzdzie ona stwierdza że idzie jak głupi .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Umnie jest taka sprawa ze moc ma chyba taką jak powinien ale cos za duzo kopci jak mu przycisne co moge sprawdzic? A gdzie znajduje sie ten miernik przepływu powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Sprawdź przewody od turbo, czy nie są dziurawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 A gdzie znajduje sie turbo? i ktore to te przewody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jak otworzysz maskę, to za chłodnicą będziesz miał wystające do góry rury w kształcie skierowanej do dołu litery "U". Jak masz wersję mocniejszą 139 KM to rury są czarno-czarne, jak słabszą 126 KM to są srebrno-czarne. Idą one od i do intercoolera. Całość rur zobaczysz zdejmując podstawę akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Tak rury mam srebrno czarne ale widze ze węże sa ok. dzis go troche przycisnolem w deche wypluł dymu troche i teraz mniej kopci moze nazbieralo mu sie troche ponoc jak sie jedzi tylko po miescie i słabo gazuje to przez to moze tez kopcic zobaczymy jak bedzie dalej pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Tak rury mam srebrno czarne ale widze ze węże sa ok. dzis go troche przycisnolem w deche wypluł dymu troche i teraz mniej kopci moze nazbieralo mu sie troche ponoc jak sie jedzi tylko po miescie i słabo gazuje to przez to moze tez kopcic zobaczymy jak bedzie dalej pozdro No to masz wersję 93kW/126 KM. Srebrna rura idzie do silnika, a czarna w dół, pod akumulator i do intercoolera. Sprawdź tą, oraz drugą, która wychodzi z intercoolera do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.